Sobota, 27. február, 2021 | Meniny má AlexanderKrížovkyKrížovky

Zo 197 sťažností na vysokú fakturáciu za telefón bolo tento rok iba 18 oprávnených

BRATISLAVA (SME - rf) - Od 1. januára 1997 do 18. decembra 1997 vybavilo oddelenie sťažností Slovenských telekomunikácií (ST) 197 sťažností na vysokú fakturáciu telekomunikačných poplatkov. Hovorca ST Ľ. Štancel pre SME uviedol, že ide oproti roku 1996 ..

BRATISLAVA (SME - rf) - Od 1. januára 1997 do 18. decembra 1997 vybavilo oddelenie sťažností Slovenských telekomunikácií (ST) 197 sťažností na vysokú fakturáciu telekomunikačných poplatkov. Hovorca ST Ľ. Štancel pre SME uviedol, že ide oproti roku 1996 o 16 prípadov viac. Zo 197 sťažností bolo 18 oprávnených. Medzi zaujímavé prípady patrí sťažnosť účastníčky, ktorá mala na faktúre uvedený vysoký počet impulzov. Išlo o sumu 112 tisíc korún. Po predložení záznamu detailného správania sa účastníka sa zistilo, že hovory uskutočnila jej dcéra v nočných hodinách volaniami so svojím priateľom - vojakom v službách UNPROFOR. Medzi poškodenými však boli aj samotné ST, keď si slovensko-nemecká firma objednala u firmy Siemens pobočkovú ústredňu. Po zavedení do prevádzky sa výrazne zvýšili účty. Pri prešetrení sa podľa Ľ. Štancla zistilo nesprávne naprogramovanie ústredne firmou Siemens. ST boli poškodené tým, že po okruhoch, ktoré obsadila uvedená firma, nemohli uskutočňovať hovory ďalší účastníci. Išlo o sumu 250 tisíc Sk. Účastník, ktorý nie je spokojný s výškou telekomunikačných poplatkov, môže do 15 dní od doručenia účtu požiadať o prešetrenie príslušné stredisko telekomunikácií. Uvedená informácia je aj na rube každého telefónneho účtu. V prípade zistenia technickej alebo administratívnej poruchy ST vykonajú úpravu účtu. Ak nie je zistená porucha, rozhodujúci pre fakturáciu je stav na počítadle účastníckej telefónnej stanice, ktoré je zaplombované v ústredni.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID
  2. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov
  3. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme
  4. Petit Press a RegioMedia rozbiehajú spoločný predaj v regiónoch
  5. Volkswagen Tiguan: takto by malo vyzerať rodinné auto!
  6. V sobotu do bezpečného Ománu so zľavou 486 eur
  7. Geis pomáha zvládať komplikácie v cezhraničnej preprave
  8. Dovolenka v Egypte: Vyskúšali sme, ako sa aktuálne cestuje
  9. Online zľavy: Viete, kde ich vyhľadať?
  10. Šanca pre mladé talenty
  1. O2: Mentálne zdravie zamestnancov je pre nás veľkou prioritou
  2. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID
  3. Varso Tower od HB Reavis je najvyššou budovou v EÚ
  4. Dáma s pávím pierkom
  5. Slovensko zasiahla vlna nárastu dopytu po produktoch na kĺby!
  6. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  7. Získaj náskok pred štartom
  8. 2. ročník Social Awards Slovakia prichádza
  9. MetLife spustila online nahlasovanie poistných udalostí
  10. Minulý rok boli v priemere ukradnuté takmer tri autá denne
  1. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme 18 091
  2. Dovolenka v Egypte: Vyskúšali sme, ako sa aktuálne cestuje 10 025
  3. Volkswagen Tiguan: takto by malo vyzerať rodinné auto! 8 493
  4. Séria dvoch príloh: Angličtina nielen pre maturantov 8 398
  5. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID 8 032
  6. V sobotu do bezpečného Ománu so zľavou 486 eur 7 525
  7. 10 vecí, kvôli ktorým do banky už chodiť nemusíte 6 580
  8. Príbeh Patrika Tkáča a J&T, Lidl verzus Tesco a investičné tipy 5 513
  9. Ako vyzerá majetok Slovákov? Zvyšuje sa najmä z jedného dôvodu 5 380
  10. Zažite farebný Marakéš a hory Atlasu so slovenským sprievodcom 4 868
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu