Klienti Poľnobanky môžu vykonávať operácie v ktorejkoľvek pobočke

BRATISLAVA (SITA) - Poľnobanka, a.s., ukončila 1. decembra 1997 proces prechodu z domestikovaného na nový systém on-line správy organizačných jednotiek banky. Poslednou pobočkou, ktorá na tento systém prešla, bola filiálka v Prešove. Na tlačovej konferenc

ii o tom informovali predstavitelia tejto banky. Projekt prechodu na nový systém sa začal v roku 1992. Keďže sa banke nepodarilo nájsť dodávateľa systému, ktorý by umožňoval realizáciu bankových retail obchodov a wholesale obchodov súčasne, rozhodla sa banka o integráciu dvoch systémov - ICBS a MIDAS - od rôznych dodávateľov. Vo fáze prechodu na tieto systémy musela banka spravovať až tri systémy (spolu s pôvodne používaným domestikovaným systémom). Až 1. decembra mohli definitívne upustiť od domestikovaného systému. Celkové náklady vynaložené v piatich rokoch prechodu na nové systémy predstavujú sumu 390 mil. Sk, z čoho 20 mil. Sk bolo vynaložených na konzultačné firmy. Z pohľadu klienta nové systémy znamenajú, že klient už prestal byť len klientom obchodného miesta, ale stáva sa klientom celej banky. Klientské účty sú účtami banky, ktoré spracováva materská filiálka tak, aby sa vybrané transakcie mohli vykonávať v ľubovoľnej organizačnej jednotke banky. Klientské transakcie sú podporované elektronickým systémom podpisových vzorov tak, že každá organizačná jednotka má v čase otvorenia ich kompletnú databázu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Stroje skladajú ako lego. Roboty z Považia menia priemysel
  2. Za 30 rokov videl v autoškole všeličo. Vodiči už nie sú tak zruční
  3. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  4. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  5. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  6. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  7. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  1. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. OTS: LESY SR sa dištancujú od nepravdivých tvrdení
  4. Influenceri vzali na dovolenku ľudí, ktorých nepoznali
  5. Uprostred leta prichádza princ na bielom koni
  6. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  7. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  8. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  1. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 9 114
  2. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 7 938
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 2 810
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 2 184
  5. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 2 127
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 105
  7. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 2 011
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 1 964
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu