ii o tom informovali predstavitelia tejto banky. Projekt prechodu na nový systém sa začal v roku 1992. Keďže sa banke nepodarilo nájsť dodávateľa systému, ktorý by umožňoval realizáciu bankových retail obchodov a wholesale obchodov súčasne, rozhodla sa banka o integráciu dvoch systémov - ICBS a MIDAS - od rôznych dodávateľov. Vo fáze prechodu na tieto systémy musela banka spravovať až tri systémy (spolu s pôvodne používaným domestikovaným systémom). Až 1. decembra mohli definitívne upustiť od domestikovaného systému. Celkové náklady vynaložené v piatich rokoch prechodu na nové systémy predstavujú sumu 390 mil. Sk, z čoho 20 mil. Sk bolo vynaložených na konzultačné firmy. Z pohľadu klienta nové systémy znamenajú, že klient už prestal byť len klientom obchodného miesta, ale stáva sa klientom celej banky. Klientské účty sú účtami banky, ktoré spracováva materská filiálka tak, aby sa vybrané transakcie mohli vykonávať v ľubovoľnej organizačnej jednotke banky. Klientské transakcie sú podporované elektronickým systémom podpisových vzorov tak, že každá organizačná jednotka má v čase otvorenia ich kompletnú databázu.