Keď sa veľké firmy medzi sebou spájajú alebo kupujú, nie je nič neobvyklé, že menia značku. Cieľom marketingovej kampane, ktorá sa odborne volá rebranding, je zaviesť nový názov na trhu a získať ďalších zákazníkov. V prípade gigantických nadnárodných korporácií sa na rebranding vyčleňujú astronomické sumy, z ktorých si často slušne odkroja veľké hudobné hviezdy. Reklamná stratégia sa prispôsobuje lokálnym špecifikám, čo sa dá ukázať práve na príklade nemeckej spoločnosti T-Mobile. V USA sa v roku 2002 na oslavu "celonárodného prerazenia" rozhodla zorganizovať koncert rockovej skupiny Creed v priestoroch legendárneho väzenia Alcatraz len pre 1500 pozvaných hostí. Keď sa však spoločnosť rozhodla usadiť v Maďarsku, vlani do Budapešti priviezla Stinga so Suzanne Vega na otvorené Námestie hrdinov. Na Slovensku už obaja hudobníci boli, a tak sem príde v premiére iná známa tvár - Elton John. Zástupcovia firmy zatiaľ zverejnili iba to, že jeho koncert bude zdarma v Bratislave 1. júna a očakávajú desiatky tisícok divákov. Presné miesto ešte nie je definitívne potvrdené, neoficiálne informácie hovoria o voľnom priestranstve v blízkosti Starého mosta alebo futbalovom štadióne Slovana. (her)