Predseda Slovenského olympijského výboru František Chmelár sa netají tým, že ho suma 7,6 milióna, ktorú majú v rámci 2 percent na účte, teší. Nevie síce, od koho ich dostali, lebo žiaden podnikateľ sa mu k tomu nepriznal, ale úspech pripisuje kampani zväzu. Koncom roka 2003 mali reklamné šoty v STV alebo v Markíze s Martinou Moravcovou. Za ich vysielanie nemuseli v STV nič platiť, s Markízou zasa uzavreli dohodu o spolupráci s Nadáciou Markíza.
Peniaze chcú využiť na rôzne projekty v rámci športu, aj keď ich použitie je pre nich "dosť obmedzujúce."
Chmelár hovorí, že oslovovali aj viaceré veľké spoločnosti, ale podľa neho si práve tieto často "vytvárali vlastné nadácie".
Riaditeľka Nadácie Pontis Lenka Surotchak hovorí, že takmer 20 miliónov získali od jednotlivcov, ale aj od firiem, ako je EuroTel, Tesco, DHL alebo elektrárne. Z peňazí podporujú projekty neziskových organizácií na Slovensku v otvorených súťažiach. Ide napríklad o projekty elektrární Pozitívna energia pre šport na podporu rekonštrukcie celoročných športovísk, grantové kolo Tesco Pomoc ľuďom v núdzi, EuroTel pomáha komunite a podobne. (mož)