Asociácia súčasného divadla, šéfredaktorka Silvia Hroncová
„Nikdy nebolo Shakespearovým zámerom, aby niekto študoval Shakespeara. Nie je náhoda, že dodnes je zachovaná jeho anonymita. Až vtedy, keď zabudneme na Shakespeara, môžeme ho začať nachádzať,“ cituje časopis z eseje slávneho režiséra Petra Brooka. Nie náhodou: Brook a jeho inscenácia Tragédia Hamleta (ako aj hra Cana Thembu Oblek) sú témami recenzií Jany Wild, ktorá navštívila vlaňajší Wiener Festwochen (tá istá autorka ponúka aj pohľad na iného Hamleta, tentoraz v naštudovaní nitrianskeho DAB). Viedenský festivalový blok dopĺňa recenzia Koltésovej hry Roberto Zucco z pera Sone Šimkovej. Navyše, ďalšie festivaly rezonujú v tomto čísle - Divadelná Nitra, Bratislava v pohybe a Medzinárodná divadelná olympiáda v Moskve.
Dôstojnou spomienkou na predčasný odchod scénografa Aleša Votavu je trojstranový blok fotografií a ukážok z knihy Synovy zvěsti, ktorú z listov a pohľadníc zo študijného pobytu v Paríži zostavila a vlastným nákladom vydala jeho matka Blanka Votavová.
Nechýbajú ani texty hier Heinera Müllera Kvarteto (ktorému sa venuje aj štúdia Adama Bžocha) a študenta VŠMU Romana Olekšáka Na konci chodby, recenzie ďalších inscenácií a teatrologických kníh, skúsenosť Dany Silbiger-Sliukovej so švajčiarskym divadlom, rubrika Inside/Outside (Silvester Lavrík/Martina Vannayová) o predstavení Nože v sliepkach na scéne Činohry SND či portét Petra Gábora.