Dva týždne pred kvalifikačným zápasom MS 2006 Slovensko - Portugalsko ostalo v predaji 2500 vstupeniek. Záujemcovia si ich môžu kúpiť už len v predajni ŠportPro v bratislavskom Polus City Center. Pripravený je aj náhradný program s názvom "Futbalový ošiaľ" - 26., 29. a 30. marca na veľkoplošnej obrazovke na Bajkalskej ulici pôjdu priame prenosy zo zápasov proti Estónsku, Portugalsku i senecký súboj SR - Portugalsko do 21 rokov.
Slovenský futbalový zväz i seniorská reprezentácia sa zapojili do celosvetovej kampane proti rasizmu pod názvom "Stand Up, Speak Up" (Postav sa a prehovor). Projekt sa zrodil v hlave útočníka francúzskej reprezentácie Thierryho Henryho. Symbolom kampane sú dva prepletené náramky - čierny a biely, ktoré od konca januára nosia futbalisti v celej Európe. Náramky si navlečú aj slovenskí reprezentanti v zápase proti Portugalsku. (r)