Mojsejovcov chcelo vidieť 1,7 milióna ľudí

BRATISLAVA - Prvé vydanie novej reality show Mojsejovci videlo v nedeľu takmer 1,7 milióna divákov. Úvodná relácia zo súkromia bohatých košických manželov mala sledovanosť 36,7 percenta, a obsadila viac ako 65 percent televízneho trhu. Stala sa tak najsle

dovanejšou zábavnou reláciou Markízy od nedávneho spustenia peoplemetrov.

Po skončení relácie konkurenčná STV zreprízovala svoj program Domáca horúčka, v ktorom bol na návšteve u Mojsejovcov bývalý redaktor Markízy Robert Beňo. Sledovanosť dosiahla 11,4 percenta a podiel na trhu okolo 25 percent.

Pri minuloročnej premiére mal program sledovanosť viac ako 18 percent a STV ho vysielala 6. decembra, keď na komerčnej Markíze išiel prenos z charitatívneho koncertu Hodina deťom, ktorý verejnoprávna televízia odmietla.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Úvodná časť Mojsejovcov sa v mnohom podobala na Domácu horúčku, ktorú s nimi nakrútila STV. Branislav Zahradník z vedenia STV však tvrdí, že pre ňu boli Mojsejovci jednorazovou záležitosťou. "Sú určite svojskí, jedineční, určite aj kontroverzní, obľúbení i nenávidení. Preto sme im dali priestor." O reprízu si podľa neho písali diváci.

Zahradník bude sledovať, ako sa záujem divákov udrží. "Veríme, že bude konečne zrejmé, aký je rozdiel medzi reality show produkovanou vo verejnoprávnej televízii (SuperStar) a v komerčnej televízii (Mojsejovci)," povedal.

Markíza začína od zajtra vysielať zostrihy z castingov na súťaž u Mojsejovcov. Prvé živé vysielania sa začnú v apríli. Šou vyvrcholí v druhej polovici júna, keď bude známy víťaz, teda držiteľ dvoch miliónov korún.

SkryťVypnúť reklamu

Jednotka v nedeľu dosiahla s Drišľakovinami podiel 10,4 percenta a JOJ s novým programom Spolužiaci 8,4 percenta. "S nižšou sledovanosťou prvého vydania Spolužiakov sme počítali, kampaň Mojsejovcov naznačovala, že karty budú v ten večer rozdané," povedal hovorca JOJ Ľudovít Tóth. Pripomenul, že aj zábavný program Inkognito začínal slabšie a dnes patrí medzi jej "klenoty". Tóth pokladá Spolužiakov za "výbornú a kultivovanú zábavu".

Hoci STV minulý piatok nevysielala SuperStar, boj o diváka aj tak vyhrala českým filmom Kameňák, ktorý dosiahol podiel na trhu 45 percent. (zu)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 648
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 416
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 730
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 280
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 416
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 723
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 936
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 269
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu