Vydáva Asociáciia slovenských filmových klubov a Slovenský filmový ústav.
V novom čísle Kino-Ikonu nájdete podrobnú štúdiu o fenoméne absolútneho filmu od známeho režiséra a znalca experimentálnych kinematografií, súčasného prodekana FAMU Martina Čiháka. Ďalšou hlavnou témou tohto čísla sa stal vzťah filmu a národa. V bloku filmových reflexií tentoraz dominujú texty venované klubovým (Čínska Odysea, Stratený La Mancha, Sentiment) i neklubovým filmom (Český sen, Cez hranicu). V rubrike Dvojdotyk sa dvojica autorov dotýka filmov alebo aj literatúry o filme. V tomto čísle sa na film Trio z Belleville pozreli Rudolf Urc a Daniel Bernát, knihu venovanú remakom Play it Again, Sam si prečítali Martina Repášová a Petra Hanáková. Samostatnú tematickú mikrolíniu čísla tvoria texty o nude vo filme a na konci čísla pokračuje seriál o dejinách vedľajších postáv v umení. Súčasťou Kino-Ikonu 2/2004 sa po prvýkrát v jeho histórii stal doteraz samostatne fungujúci a nepravidelne vydávaný časopis študentov filmovej vedy VŠMU - Frame. (kul)