Hrá Súbor súčasnej hudby pod vedením Oskara Rózsu. Vydal Hudobný fond.
Na klavíri hral od piatich rokov, so spolužiakmi na bratislavskom konzervatóriu založil súbor súčasnej hudby. Založil aj skupinu Art M trio a rozvíril s ňou scénu populárnej hudby. Marek Brezovský to všetko stihol ešte do dvadsiatky. Na konci prvého ročníka vysokej školy v roku 1994 zomrel na predávkovanie. Zostalo po ňom množstvo hudby, ktorej sa chopil jeho spolužiak Oskar Rózsa. Pred šiestimi rokmi vyšiel album Brezovského vecí, ktoré hral s Art M triom, teraz vychádza jeho "klasická" tvorba. Na zázname z live koncertu z februára 1995 v Slovenskom rozhlase je desať skladieb, pozoruhodných nekonvenčným hudobným myslením, obsadením i názvami.
Bukake - Buntaj, Tatár, Gašpar
V spolupráci so Slovenskou jazzovou spoločnosťou vydal Hudobný fond.
Bubeník Marcel Buntaj, klávesista Juraj Tatár a basgitarista Martin Gašpar sa rozhodli, že popri doprevádzaní rôznych slovenských hudobníkov si postavia vlastnú kapelku a keď sa im nazbieral materiál na album, tak ho vydali. Bez zbytočných sólistických exhibícií, s dôrazom na melodiku i potenciálom osloviť širšie publikum. Zahrané s prehľadom, veľkou chuťou i humorom (ako svedčia názvy typu Holopupkár, French Psychologic Movie či Tak! A to máš za tie džezové dni!).
Evgeny Irshai - Omni Tempore
Hrajú Jevgenij Iršai, Milan Paľa, Eleonóra Škutová, Ján Slávik, Boris Lenko a súbor Opera Aperta. Vydal Hudobný fond.
Posledná novinka z ponuky vydavateľstva Hudobný fond je profilovým albumom skladateľa, pianistu a pedagóga ruského pôvodu, ktorý sa v roku 1991 usadil na Slovensku. Jevgenij Iršaj (1951) študoval hudbu na svetoznámom sanktpeterburskom konzervatóriu, no ako v booklete CD uvádza Vladimír Godár "azda práve záťaž tejto mohutnej tradície ho prinútila zmeniť miesto svojho pôsobenia a stať sa jediným naším skladateľským imigrantom." Iršajovou doménou je komorná hudba vyrastajúca z tradície 19. storočia a ruskej avantgardy (Schnittke, Ustvolská). Jeho skladby sú typické dokonalým zvládnutím skladateľského remesla a výrazovosťou. Ako výstižne píše ďalej Godár: "Kým slovenská kompozičná škola sa sústreďuje najmä na logický aspekt kompozície, pre ruskú školu je rovnako dôležité aj psychologické ponímanie hudby."
Autor: her