V piatok zo súťaže SuperStar vypadla Petra Humeňanská. FOTO SME – PAVOL MAJER |
Ale hoci je SuperStar v rámci STV najžiadanejšia, v porovnaní s pravidelnými reláciami na Markíze na tom nie je až tak výrazne lepšie. Navyše, finančná náročnosť SuperStar je niekoľkonásobne vyššia ako relácie jej konkurencie.
Televízia Markíza má okrem toho svoje ťaháky rozložené rovnomerne počas celého týždňa. Sledovanosť vyše 20 percent dosahuje Milionár, Aj múdry schybí, k dvadsiatke sa priblížilo aj prvé vydanie nového zábavno-súťažného programu Opposite sex či vydanie spoločenského magazínu Na streche s Oľgou Záblackou po tom, čo sa relácia dostala do stredajšieho hlavného vysielacieho času. Sledovanosť nedávno ukončených VILOmenín v špičkách presiahla 30 percent pri viac ako 50-percentnom podiele na trhu.
Autor: zu