Spomedzi spravodajských relácií boli najsledovanejšími Televízne noviny na Markíze, ich sledovanosť na Druhý sviatok vianočný dosiahla 34,3 percenta pri trhovom podiele 69,7 percenta. Noviny TV JOJ dosiahli v sobotu 15,5 % a v nedeľu 16,6 %. Naopak, Správy STV skončili so 14,6 percenta na treťom mieste v rebríčku ponuky verejnoprávnej televízie za šouprogramom a animovaným filmom.
Z vianočnej ponuky Markízy divákov najviac upútali známe rozprávky - ruský Mrázik s 22,7 % (podiel na trhu 53,3 %), Princezná so zlatou hviezdou - 21,8 %, či Perinbaba s 20,5 %. Z filmov nasledovali Mesto anjelov - 17,2 %, film Druhá alebo prvá - 15,6 % i české tituly Ako dostať otecka do polepšovne - 15,5 %, či Pelíšky s 13,3 %. Nedeľná Hodina pravdy dosiahla sledovanosť 19,2 %.
Na JOJ viedli filmy Anna a kráľ - 7,7 %, Tanec s vášňou - 5,4 % a Sestry v akcii s 5,1 %.
Verejnoprávna STV prilákala najviac divákov programom Slovensko hľadá SuperStar, ktorého sledovanosť sa pohybovala na hranici 25 %. Nasledoval americký animovaný film Život chrobáka, ktorý na Štedrý večer sledovalo 15,2 % divákov - takmer 700-tisíc ľudí. O tretiu priečku v sledovanosti sa Správy STV podelili so športovým spravodajstvom, ktoré večer pred Štedrým dňom sledovalo 14,9 % a vianočnou Poštou pre teba so 14,4 %. Premiéru novej slovenskej rozprávky z koprodukčnej dielne STV Zlatý hlas sledovalo 8,5 % divákov. (tasr)