Výkonný riaditeľ produkčného domu Forza Juraj Čurný hovorí, že už aj slovenské vydavatelia registrujú digitálnu distribúciu hudby. "Máme záujem sa dohodnúť s akoukoľvek spoločnosťou, ktorá bude vedieť garantovať technologickú bezchybnosť a korektné vysporiadanie autorských a príbuzných práv týkajúcich sa duševného vlastníctva," hovorí Čurný. Podľa neho dosahujú vydavatelia CD-diskov i internetoví distribútori približne rovnakú ziskovosť. "V prípade fyzickej si veľko- a maloobchod "odkrojí" 30 - 40 percent z koncovej ceny, v prípade digitálnej distribúcie má poskytovateľ služby tiež asi 40 percent z koncovej ceny."
Za problém rozvoja internetovej hudby považuje hlavne ochotu ľudí platiť, keď doposiaľ získavali hudbu z internetu zdarma, hoci nelegálne. "Veľkú perspektívu vidíme preto aj v distribúcii nahrávok prostredníctvom mobilných telefónov, kde je otázka platenia vyriešená oveľa komfortnejšie ako v prípade internetu.