Pre Simona robí firma blízka SMK

Ministerstvo pôdohospodárstva robí informačnú kampaň za 30 miliónov BRATISLAVA - Ministerstvo pôdohospodárstva na čele so Zsoltom Simonom z SMK ide robiť informačnú kampaň za 30 miliónov korún. Pripraví ju reklamná agentúra I-Step, ktorá robila aj volebn

Ministerstvo pôdohospodárstva robí informačnú kampaň za 30 miliónov BRATISLAVA - Ministerstvo pôdohospodárstva na čele so Zsoltom Simonom z SMK ide robiť informačnú kampaň za 30 miliónov korún. Pripraví ju reklamná agentúra I-Step, ktorá robila aj volebnú kampaň SMK v roku 2002. Kampaň zaplatí Európska únia - chce spropagovať svoje fondy, ktoré využíva tento rezort.

"Neviem, kto vyhral alebo nevyhral tender, pre mňa je smerodajné, či boli porušené súťažné podmienky, alebo nie," odpovedal Simon na otázku SME, či si nemyslí, že výsledky tendra môžu vyvolávať pochybnosti o jeho priehľadnosti. Dodal, že nestíha kontrolovať každý tender na ministerstve.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Tvrdí, že tender organizovali ministerskí úradníci a že zatiaľ nikto z účastníkov proti výsledku nenamietal.

Do súťaže sa prihlásili štyri agentúry: MW Promotion, Mayer/ McCANN-Ericson, Creo/Young and Rubicam a I-Step.

Išlo o "užšiu súťaž so skrátenými lehotami", oznámenú vo vestníku verejného obstarávania v polovici augusta. Skrátenú lehotu navrhlo ministerstvo údajne pre časovú tieseň, ktorú nezavinilo.

Peter Kunder z mimovládnej Aliancie fair play si myslí, že použitím výnimky (skrátená lehota) sa takmer vždy obmedzuje počet súťažiacich firiem. "Je to teda zneužiteľné - uľahčuje to klientelizmus pri formálnom dodržaní zákona," povedal.

Vhodné by podľa Petra Kundera bolo, aby ministerstvo zverejnilo, čo vyvolalo časovú tieseň, na ktorú sa odvoláva. "Inak sa asi ťažko vyhne podozreniu, že išlo o vopred dohodnutý obchod."

SkryťVypnúť reklamu

"Devätnásteho septembra sme oznámili výsledky uchádzačom," povedala hovorkyňa rezortu Katarína Czajlíková. Členmi výberovej komisie boli podľa nej Alojz Husár a Alexandra Nyersová z ministerstva a externista Michal Kitka.

Najdôležitejším kritériom bola podľa Czajlíkovej cena. Ministerstvo pôvodne rátalo so sumou okolo 25 miliónov, víťaz ponúkol kampaň za 30. "Marža pre agentúru je 15 percent," povedala. I-Step podľa nej zabezpečí organizáciu seminárov, informovanie o fondoch v médiách, vytvorí internetovú stránku, pripraví letáky, brožúry a podobne.

Rezort pôdohospodárstva už s I-Step spolupracoval na dvoch projektoch, za ktoré jej spolu zaplatil asi 225-tisíc korún.

Kto komu

rezort cena zákazky víťaz prepojenie

SkryťVypnúť reklamu

ministerstvo 30 miliónov Sk agentúra I-Step agentúra spolupracovala rezortný minister

pôdohospodárstva     na volebnej kampani SMK Zsolt Simon

        je z SMK

ministerstvo zdravotníctva 120 miliónov Sk agentúra Omnipublic Ján Králik, bývalý spolumajiteľ  

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 7 441
  2. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 6 271
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 5 037
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 4 347
  5. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 703
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 2 409
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 009
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 777
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu