Reality show so Zuzanou Belohorcovou pozeralo 17,3 percenta divákov

Bratislava 23. novembra (TASR) - Pondelkovú reality show Slovenskej televízie (STV) Domáca horúčka so Zuzanou Belohorcovou sledovalo 17,3 percenta divákov ...

Bratislava 23. novembra (TASR) - Pondelkovú reality show Slovenskej televízie (STV) Domáca horúčka so Zuzanou Belohorcovou sledovalo 17,3 percenta divákov a dosiahla tak podiel na trhu 32,7 percenta. Relácia Knockout na Markíze mala podiel 26,4 percenta a Inkognito na TV JOJ 19,53 percenta.

"Hlavná spravodajská relácia verejnoprávnej televízie Správy STV dosiahla v sobotu najvyššiu sledovanosť od spustenia peoplemetrového merania," uviedol dnes pre TASR člen manažmentu STV pre vzťahy s verejnosťou Branislav Zahradník. Sledovalo ju 17,6 percenta divákov a dosiahla 38-percentný podiel na trhu. Nedeľňajší filmový megahit Gladiátor priniesol pre STV ďalší rekord, keď ho videlo 23,1 percenta divákov a stal sa tak najsledovanejším filmom od polovice októbra.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Podľa Zahradníka sa darilo aj vlastným formátom STV reláciám Extra a Zmenáreň, keď dosiahli sledovanosť 12,2 a 11,1 percenta. Obe relácie tak prekonali doterajšie vlastné rekordy sledovanosti.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 586
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 303
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 120
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 338
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 913
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 862
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 395
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu