"Nároky na úroveň a schopnosti lektorov sú pri firemných kurzov vyššie," hovorí Linda Fintorová. "Je tam iná psychológia. Účastníci kurzu sa medzi sebou poznajú, sú na domácej pôde a lektor tam dochádza ako cudzinec a keď si firma kurz platí, má svoje predstavy, ako by mali vyzerať hodiny, aký by mal byť lektor. Radoví zamestnanci sa väčšinou učia v skupinách, ale vyšší manažment má individuálne hodiny a dosť často aj individuálne požiadavky."
Študent strávi s lektorom dosť veľa času - minimálne dvakrát šesťdesiat ale aj dvakrát osemdesiat minút týždenne. Preto je voľba lektora dôležitá a citlivá záležitosť. "Snažíme sa pozhovárať sa s každým dopredu, aby sme mohli zvoliť lektora, s ktorým by si navzájom sedeli. Ak majú spolu stráviť týždenne toľko času, malo by sa im dobre komunikovať," hovorí Linda Fintorová.