Fox News: Bin Ládin nie je chlapom pre reklamu

NEW YORK - Hoci Usáma bin Ládin patrí k najznámejším ľuďom na svete, spoločnosť Timex s ním nechcela mať nič spoločné, keď sa na televíznej obrazovke objavil s hodinkami nápadne pripomínajúcimi jej výrobky. Ani pivovar Heineken neskočil po správe, že ...

NEW YORK - Hoci Usáma bin Ládin patrí k najznámejším ľuďom na svete, spoločnosť Timex s ním nechcela mať nič spoločné, keď sa na televíznej obrazovke objavil s hodinkami nápadne pripomínajúcimi jej výrobky. Ani pivovar Heineken neskočil po správe, že kedysi holdoval jeho pivu. A automobilka Toyota vôbec nehýrila nadšením nad jeho náklonnosťou k vozidlám tejto značky.

Usáma bin Ládin jednoducho nie je zákazníkom, ktorý by ktorejkoľvek firme na svete urobil tú pravú reklamu, uviedla americká televízna stanica Fox News.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Ak spoločnosti zistia, že najhľadanejší terorista sveta si obľúbil práve ich tovar, zvyčajne skôr zaškrípu zubami, než aby skákali od radosti. Väčšinou sa spoliehajú na zdravý rozum zákazníkov, že z nich neurobia vydedencov spotrebného trhu. Ako prvá sa s podobným problémom stretla spoločnosť Timex. Krátko po tom, ako sa začali americké nálety na Afganistan, objavil sa na obrazovkách bin Ládin vyzývajúci moslimov, aby sa pripojili k jeho svätej vojne. Niektorí si možno všimli, že na zápästí mal hodinky, ktoré sa až príliš podobajú výrobkom Timexu.

Azda najznámejším artiklom bin Ládinovej každodennej potreby sa ale stal svetoznámy ruský samopal AK-47, ľudovo prezývaný kalašnikov. Legenda hovorí, že ho získal po pästnom súboji so sovietskym vojakom. Dnes ho tento samopal sprevádza všade. Hovorí, že ho má vedľa seba, aj keď spí. Výrobcovia tohto samopalu, ktorých je po celom svete neúrekom, sa však k reklame nevyjadrujú. A zbraň napokon nemožno porovnávať s hodinkami, autom či pivom. (čtk, taa)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 795
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 634
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 739
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 666
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 645
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 297
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 166
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 269
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu