Česká verzia SuperStar mala na televízii Nova podľa prieskumov priemernú sledovanosť takmer 32 percent, pričom podiel na divákoch sa pohyboval až okolo 62 percent. Po jedenástej večer však SuperStar sledovalo niekedy až 84 percent z ľudí, ktorí sa v tom čase pozerali na televíziu.
Finalisti prvého kola sa zatiaľ držia v rebríčkoch popularity, pozývajú ich na koncerty, vydali spoločne veľmi úspešný singel i CD. Víťazka Aneta Langerová vydala album Spousta andělů, ku ktorému bola kritika zhovievavá. V reklame bola úspešná dokonca aj najneúspešnejšia kandidátka - "generálka" Hviezdnej pechoty.
Nova si podľa analytikov časť svojich príjmov zabezpečila práve "sprievodnými podujatiami", ktoré neboli viazané licenciou programu.
Od januára začne vysielať druhú sériu Česko hľadá SuperStar. Záujemcovia sa môžu prihlásiť do konca októbra, už teraz je ich viac ako prvýkrát - vyše 4,5 tisíca. Nových porotcov predstavia verejnosti 5. novembra, na budúci mesiac sa už začnú prvé výbery. (zu)