lo niečo viac ako 14 percent divákov. Noviny JOJ v nedeľu získali 12,9 percenta.
Katarína Rimóczyová z televízie Markíza predpokladá, že sledovanosť spravodajstva na Markíze sa cez pracovný deň ešte zvýši. "Všetko dôležité pre spravodajstvo sa deje cez týždeň."
STV považuje výsledok svojich správ za slušný. "Je to jedna z našich najsledovanejších relácií. Dôležitý je aj trend, a ten je stúpajúci," povedal Branislav Zahraník z televízie.
"Porovnanie sledovanosti Novín televízie JOJ ovplyvňuje dĺžka relácií našich konkurentov, ako aj pokrytie územia Slovenska signálom JOJ," tvrdí zas hovorca JOJ Ľudovít Tóth. Správy STV sú o pár minút dlhšie ako paralelne vysielané spravodajstvo JOJ. Najobľúbenejšie sú podľa prieskumov bodky za správami, ktoré táto televízia venuje správam o zvieratkách. (zu, tasr)
Porovnanie prieskumov
Podľa prieskumu MML agentúry Median, ktorý robila od apríla do augusta, "včera" sledovalo Markízu až 65, Jednotku 30, JOJ 22, Dvojku 7 a TA3 4 percentá oslovených. Nejde však o porovnateľné parametre s výsledkami peoplemetrového merania, údaje MML nevypovedajú o dĺžke času, ktoré divák niektorej televízii venoval. Výsledky peoplemetrového prieskumu ukazujú sledovanosť o osem až desať percent nižšiu ako výsledky denníčkového prieskumu u Markízy. (zu)