Dve televízie sa spoliehajú na svoje nové reality šou

Spoločnosť PMT, ktorá zastupuje televízie Markíza, STV, JOJ, TA 3 a Asociáciu mediálnych agentúr, zverejnila prvé "ostré" výsledky merania sledovanosti televízií peoplemetrami. Elektronické meranie prináša presnejšie výsledky, ako doterajší tzv. denníčko

vý prieskum.

Lídrom na trhu, hoci nie takým dominantným ako v minulosti, zostáva Markíza, ktorá hneď vyjadrila nad výsledkami radosť. Za víkend pritiahla 32 - 34 percent z divákov nad 12 rokov, ktorí sledovali televíziu. V piatok vysielala ako tradične súťaž Milionár a film o Henrichovi VIII., na sobotu pripravila novú súťaž miest 300 hrmených.

Verejnoprávna Slovenská televízia pomenovala výsledky ako "mierne optimistické". Jej prvý program si udržal pozíciu druhej najsledovanejšej stanice, druhému programu peoplemetre podľa Branislava Zahradníka z vedenia STV dokonca pomohli, lebo ukázali vyššiu sledovanosť, ako starý výskum, ktorý ju marginalizoval.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Na víkendové výsledky mali vplyv najmä športové programy futbalovej hokejovej extraligy, ktoré boli na "Dvojke" najsledovanejšie. Oscarový film Obchod na korze mal sledovanosť 3,78 percenta, čo by znamenalo okolo 173-tisíc divákov.

Zahradník očakáva, že STV si v najbližších týždňoch polepší. "Ostatné televízie už nasadili svoje zbrane v podobe reality šou, pričom Jednotka na štart SuperStar ešte čaká," pripomenul chystanú súťaž.

Optimistický bol aj Ľudovít Tóth, hovorca JOJ. "Prvou slovenskou reality šou Dievča za milión dosahujeme najlepšie čísla v histórii sobotňajšieho vysielania televízie JOJ. Predpokladáme, že sledovanosť ešte bude stúpať." Dobrú sledovanosť okolo 9 percent mal aj nedeľný film Vertical Limit.

SkryťVypnúť reklamu

Najmenšia z televíznych staníc, spravodajská TA 3, si zavedenie peoplemetrov pochvaľuje tiež. "Ostré dáta za tri dni potvrdili vyššiu sledovanosť našich relácií, pričom programy V politike a Téma dňa patria medzi najúspešnejšie. Výsledky z regiónov ukazujú, že k spravodajstvu inklinuje viac mestská populácia," povedal jej výkonný riaditeľ Igor Čekirda. Potvrdil, že TA 3 pripravuje viaceré zmeny.

ZUZANA ULIČIANSKA

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 759
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 592
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 737
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 616
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 588
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 356
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 118
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 243
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu