Čo na túto tému hovoria obchodné reťazce?

Väčšina obchodných reťazcov sa snaží pri reklamáciách vyjsť zákazníkom v ústrety: "Môže sa stať, že aj napriek nášmu veľkému úsiliu budete mať s kúpeným výrobkom problém. V takom prípade neváhajte a čo najskôr ho prineste k nám do hypermarketu k pultu .

Väčšina obchodných reťazcov sa snaží pri reklamáciách vyjsť zákazníkom v ústrety: "Môže sa stať, že aj napriek nášmu veľkému úsiliu budete mať s kúpeným výrobkom problém. V takom prípade neváhajte a čo najskôr ho prineste k nám do hypermarketu k pultu informácie. Do 8 dní od zakúpenia vám závadový výrobok ihneď vymeníme za nezávadný. Ale aj po tejto lehote urobíme všetko preto, aby sme váš problém čo najrýchlejšie vyriešili," píše na svojej stránke firma Carrefour. Jana Havlíč-ková z firmy hovorí, že ľudia najčastejšie vracajú tovar do 8 dní po jeho kúpe, kedy môžu vrátiť tovar bez udania dôvodu, alebo žiadajú o jeho výmenu po Vianociach.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

"Najčastejšou chybou, ktorú pri reklamáciách robia je, že im chýba doklad o kúpení tovaru u nás," hovorí Havlíčková.

Aj Baumax ponúka zákazníkom možnosť vrátiť bezplatne tovar: "Nakúpili ste viac než ste naozaj spotrebovali? Nevadí! Baumax vám vezme do 30 dní originálne zabalený tovar bez slov späť," informovala nás Jana Čižmáriková z Baumaxu.

Aj zákazník Ikea môže kúpený tovar vrátiť, ak doma zistí, že sa mu nehodí. "Bez obáv ho môže priniesť späť do obchodného domu bez udania dôvodu. Na rozmyslenie má pritom celé 3 mesiace," hovorí Katarína Urbanová z Ikea. Podmienkou je, že výrobok nesmie byť montovaný a zákazník musí priniesť blok a pôvodné balenie.

Na všetok tovar tiež poskytuje Ikea záruku kvality minimálne 3 roky a na niektoré druhy výrobkov dokonca aj 25 či 30 rokov.

SkryťVypnúť reklamu

Firma Nay sa snaží vyjsť zákazníkom v ústrety aj počas servisných prác na chybných výrobkoch. "V prípade mobilných telefónov a televízorov pokazených v záručnej lehote

poskytujeme na dobu počas opravy náhradný výrobok," informovala SME Dana Sol-čianska z Nay.

Marcela Polláková

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 688
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 470
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 734
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 464
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 458
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 564
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 998
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 167
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu