Televízie dostanú nový imidž

Televízie na jeseň pripravujú zmeny svojej grafiky. Najväčšie zmeny plánuje ako už tradične STV.

Slovenská televízia bude od 6. septembra používať nové jingle a imidžové šoty. Inú dekoráciu a zvučky dostanú všetky spravodajské relácie, zmeniť sa má aj spôsob vystupovania moderátorov.

"Celá koncepcia novej grafiky vznikla v našom internom kreatívnom oddelení. Keďže práce ešte nie sú ukončené, nie je známa výška nákladov na túto zmenu, odhadujeme ju však na 5 miliónov," hovorí Branislav Zahradník z vedenia STV. "Na postprodukčné práce, na ktoré nemáme vlastné technologické kapacity, využívame viaceré spoločnosti."

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Zatiaľ poslednú radikálnu zmenu grafiky predstavila STV v januári. Grafiku odvtedy mení aj príležitostne - naposledy na Veľkú noc, počas majstrovstiev v ľadovom hokeji či pri príležitosti vstupu krajiny do Európskej únie. Cez prázdniny prišla so sloganom Svieže leto.

Aj televízia Markíza pripravuje "globálnu" zmenu svojej príležitostnej grafiky. Na jeseň divákom predstaví nové upútavky, reklamné jingle i slogan. Riaditeľ Centra kreatívnych služieb Majo Polyák hovorí, že stratégiou je meniť reklamné jingle pri veľkej programovej alebo marketingovej príležitosti - na Valentína, Vianoce či pri uvedení filmu ako Charlieho anjeli.

S poslednou zmenou prišla Markíza v máji. "Každá zmena stojí nemalé peniaze a na jednej strane divákov upúta, na druhej zasahuje do identity stanice. Preto sa tieto zásahy snažíme robiť maximálne premyslene," hovorí Polyák.

SkryťVypnúť reklamu

Televízia JOJ príde v septembri s novou zvučkou Novín. Pôjde o hraný šot, na príprave spolupracovali i komparzisti a bývalá miss Silvia Lakatošová. Zmení sa aj znelka Počasia a Športu. Slogan televízie na jeseň je Rozpálime vás. Posledné väčšie zmeny grafiky robila JOJ minulý september, drobné úpravy k svojim druhým "narodeninám" v marci tohto roku.

Autor: zu

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 748
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 571
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 736
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 597
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 572
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 379
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 097
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 235
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu