BRATISLAVA - Slovenský futbal rozšíril pred začiatkom kvalifikačného cyklu MS 2006 počet svojich partnerov. Tí spolu s doterajším marketingovým partnerom Šport Progress zabezpečia finančné prostriedky a služby pre potreby zväzu a jeho reprezentačných mužstiev v objeme viac ako 50 miliónov korún. Prvá stavebná sporiteľňa sa pridala k doterajším sponzorom Nike Slovensko, Škoda auto Slovensko, Slovenské aerolínie, Heineken Slovensko a Železiarne Podbrezová.
Zmluvu o mediálnom partnerstve včera na ďalšie obdobie do 30. 6. 2005 predĺžil aj Petit Press, a. s., vydavateľ denníka SME.
Ďalšími mediálnymi partnermi sú tlačová agentúra SITA, rádio OKEY, rádio Express, Slovenská televízia, ktorá bude vysielať všetky domáce kvalifikačné zápasy a aj internetový portál www.Centrum.sk. (šo)