* Spoločnosť KIA očakáva, že vybuduje Projekt v súlade s harmonogramom a Technickou špecifikáciou a s investičným plánom;
* spoločnosť KIA predpokladá, že bude investovať finančné prostriedky v súlade s investičným plánom. Spoločnosť KIA predpokladá, že jej pritom vzniknú Oprávnené náklady. KIA nebude mať žiadnu povinnosť investovať akúkoľvek minimálnu sumu do Projektu a pokiaľ spoločnosť KIA nezrealizuje investičný plán, nebude sa to považovať za porušenie Zmluvy.
Nárok KIA
* Spoločnosť KIA bude mať nárok na získanie štátnej pomoci a ostatnej podpory poskytovanej podľa tejto Zmluvy vo vzťahu k Oprávneným nákladom vynaloženým na Projekt. Dokonca aj keď spoločnosť KIA nezrealizuje všetky investície stanovené v investičnom pláne, nebude sa od nej vyžadovať žiadna ďalšia investícia alebo vrátenie akejkoľvek už získanej štátnej pomoci.
Záväzky štátu
* Slovensko poskytne spoločnosti KIA Motors Slovensko dotáciu štátnej pomoci na regionálny rozvoj vo výške pätnásť percent oprávnených nákladov, bez akýchkoľvek daní, ktoré spoločnosti vzniknú v súvislosti s Projektom, v súlade so zákonmi a predpismi o štátnej pomoci platnými na Slovensku a v EÚ.
* Dotácia za vytvorené pracovné miesto v SKK vo výške ekvivalentnej sume euro 1750 za každé pracovné miesto vytvorené v rámci Projektu, bez ohľadu na to, kto bol prijatý na dané pracovné miesto.
* Skutočný počet nových zamestnancov bude závisieť od skutočných potrieb výroby KIA a KIA nebude mať žiadnu povinnosť zamestnať akýkoľvek minimálny počet nových zamestnancov pre Projekt.
* Slovensko a Žilina vynaložia maximálne úsilie na zabezpečenie, že vo vzdialenosti 100 kilometrov od lokality nebude zriadená žiadna továreň alebo výrobný závod na výrobu automobilov.
* Slovensko vynaloží všetko úsilie na dokončenie výstavby štvorprúdovej diaľnice na všetkých úsekoch súčasnej diaľnice Bratislavy do Žiliny najneskôr do 30. septembra 2006, ale v každom prípade musí byť táto diaľnica dokončená najneskôr do 30. novembra 2006.
* Slovensko vynaloží maximálne úsilie na zabezpečenie vybudovania prípojok a zariadení verejných služieb, ako aj zariadení (vrátane elektrických vedení a transformátorov, plynových potrubí, vodovodných a kanalizačných potrubí, telekomunikačných prípojok a ciest) až po hranice Lokality.
* Slovensko vyhlasuje a zaručuje, že každý stimul, podpora, pomoc a štátna pomoc, ktoré Slovensko prisľúbilo pre Projekt, sú v plnom súlade so všetkými zákonmi a predpismi platnými na Slovensku i v EÚ a že žiadna časť štátnej pomoci alebo podpory nebude nikdy považovaná za protiprávnu.
* Slovensko vynaloží všetko úsilie na predídenie takým zmenám v legislatíve, ktorých dôsledkom by bola strata alebo zrušenie ekonomických prínosov pre spoločnosti KIA a KIA Motors Slovensko v súvislosti so štátnou pomocou.
* Pokiaľ bude mať Slovensko vo svojom rozpočte k dispozícii príslušné prostriedky, vynaloží všetko úsilie na poskytnutie štátnej pomoci a podpory zahraničným dodávateľom spoločnosti KIA Motors Slovensko.
* Pri realizácii Projektu a prevádzke závodu na výrobu automobilov v lokalite bude mať KIA voľnosť pri výbere a využití akýchkoľvek dodávateľov, ktorých podľa vlastného uváženia bude považovať za najvýhodnejších pre svoje podnikanie.
* Slovensko bude priateľskou cestou obhajovať stanoviská KIA pred orgánmi EÚ v súvislosti s investíciami KIA do tohto Projektu.
* Slovensko a Žilina sa spoločne a nerozdielne zaväzujú, že v prípade porušenia svojich povinností vyplývajúcich z tejto Zmluvy, nahradia spoločnostiam KIA a KIA Motors Slovensko straty spôsobené takýmto porušením, pokiaľ sa nepreukáže, že porušenie zmluvných povinností bolo spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť.
Vypovedanie zmluvy
* V prípade, že spoločnosť KIA preinvestuje menej než päťdesiat percent Oprávnených nákladov na Projekt, môžu Slovensko a Žilina na základe ich spoločnej výpovede spoločnosti KIA odstúpiť od tejto Zmluvy a od všetkých ostatných, s ňou súvisiacich zmlúv.
(krátené a upravené)