Za SuperStar vydá STV asi 80 miliónov

BRATISLAVA - Slovenskí diváci uvidia na jeseň najdrahší program, aký bol kedy u nás vyrobený. Program Slovensko hľadá SuperStar, založený na hľadaní speváckych talentov, bude vysielať ...

BRATISLAVA - Slovenskí diváci uvidia na jeseň najdrahší program, aký bol kedy u nás vyrobený. Program Slovensko hľadá SuperStar, založený na hľadaní speváckych talentov, bude vysielať verejnoprávna STV. Komerčné televízie totiž usúdili, že by sa im vynaložené náklady nevrátili.

"Celkové náklady na SuperStar budú asi 80 miliónov korún," povedal pre SME člen vedenia televízie Branislav Záhradník. Za touto sumou sa skrýva 23 častí programu, plus 15 špeciálnych magazínov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Riaditeľ televízie Richard Rybníček informoval tento týždeň Radu STV, že za zakúpenie licencií na programy Svadba snov a SuperStar zaplatila televízia spolu 4,7 milióna korún.

SkryťVypnúť reklamu

"Uviedol spoločnú sumu za oba programy, pretože inak by porušil zmluvné podmienky," povedal predseda rady Miroslav Kollár. O výrobu relácie sa bude podľa Záhradníka starať asi 100-členný tím, k dispozícii sú aj konzultanti od majiteľa licencie britskej spoločnosti FremantleMedia, ktorí už boli aj na Slovensku.

STV podobne ako česká Nova, podľa jej hovorcu Dana Plovajka, SuperStar nekúpila ako program na kľúč. "Všetko vrátane scény sa vyrobí na Slovensku, k licencii sme dostali manuál, ako má čo vyzerať," povedal Záhradník.

Jedným z dôvodov, prečo STV bude vysielať taký finančne náročný projekt, je podľa Záhradníka to, že v tom čase už budú fungovať peoplemetre, ktoré presne zmerajú sledovanosť programov. Televízia sa chystá získať vďaka SuperStar nových divákov, teda aj väčší podiel z reklamy.

SkryťVypnúť reklamu

"Chceme, aby sa celá investícia vrátila z reklamy, aby tento program nestál ani korunu z koncesionárskych poplatkov," povedal Záhradník.

Markíza ako najúspešnejšia televízia na trhu sa tento program neusilovala kúpiť pre jeho finančnú náročnosť. "Chceli sme kúpiť program PopStars, kde sa hľadajú skupiny, nie interpreti," povedala riaditeľka PR Markízy Ivana Semjanová. Celkové náklady na tento program boli okolo 100 miliónov korún.

Televízia JOJ SuperStar vysielať chcela a rokovala s majiteľom licencie, ale nedohodla sa na peniazoch. "Tento program nie je na slovenskom trhu finančne návratný," povedal hovorca televízie Ľudovít Tóth.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  2. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  3. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  6. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  1. Zlatý sen vo vzduchu
  2. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  3. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  4. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  5. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  6. Zvieratá presne vedia, aké bude počasie
  7. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 8 401
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 056
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 4 939
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 595
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 441
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 802
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 161
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 1 745
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu