nie NATO. Išlo o najväčšiu zahraničnopolitickú akciu v histórii Slovenska. Svoju účasť potvrdilo okolo 600 delegátov a hostí.
Počas celého zasadania spoločnosť NextiraOne zabezpečovala prostredníctvom outsourcingu všetky hlasové komunikačné služby.
Reduta (Slovenská filharmónia) bola postavená pred neľahkú úlohu zabezpečiť komunikačné prostredie s dostatočnou kapacitou, flexibilitou a nepretržitou prevádzkou počas trvania tohto dôležitého podujatia.
Hlavné aspekty, ktoré sa museli pri návrhu riešenia infraštruktúry zvážiť boli:
* Nepretržitosť hlasovej komunikácie.
* Kapacitná dostatočnosť hlasovej komunikácie.
* Vysoká dostupnosť hlasových kanálov a konfiguračná flexibilita.
* Nepretržitý dohľad pre prípadné nepredvídané situácie.
* Adaptácia technológie do existujúcich reprezentačných priestorov.
Návrh riešenia zo strany NextiraOne Slovakia zohľadnil všetky kapacitné a funkčné požiadavky. Riešenie rešpektovalo náročné podmienky a špecifiká priestorov Reduty (Slovenskej filharmónie). Konvergentný komunikačný systém Alcatel OmniPCX Office vyhovel všetkým požiadavkám.
NextiraOne Slovakia dokázala splniť náročné požiadavky prostredníctvom včasnej a dokonalej implementáce technologického riešenia, nepretržitým monitorovaním prevádzky počas celého podujatia a neustálou pripravenosťou k riešeniu nepredvídateľných udalostí.