Projekt o bezpečnosti v doprave pre žiakov ZŠ

BRATISLAVA 6. novembra (SITA) - Pedagogický projekt Bezpečnosť pre každého - Cesta a ja pripravila spoločnosť Renault pod záštitou Ministerstva školstva (MŠ) SR v spolupráci so zástupcami Policajného zboru SR v jednotlivých regiónoch. Od januára do marca

2002 majú žiaci 3. ročníka základných škôl pracovať s projektom pre učiteľov i žiakov zameraným na bezpečnosť v cestnej premávke. Ich hlavnou úlohou bude vypracovať kolektívne výtvarné dielo na tému Bezpečnosť.

Medzinárodný pedagogický projekt Bezpečnosť pre každého - Cesta a ja sa v minulom roku realizoval formou netradičnej dopravnej súťaže pre triedne kolektívy 4. ročníkov ZŠ. Do súťaže sa zapojilo 79 škôl vybraných zo všetkých okresov. Hlavnou úlohou bolo vypracovať originálne triedne dopravné noviny, ktoré sú záznamom praktických skúseností detí a ich názorov na cestnú premávku. Noviny boli výsledkom trojmesačnej práce. Zo všetkých prác porota vybrala triedne noviny, ktoré najvýstižnejšie a najtvorivejšie spracovali všetky témy.

Dvadsať triednych kolektívov bolo bez poradia odmenených učebnými pomôckami a športovými potrebami v hodnote takmer 28 tisíc Sk. Víťazná trieda získala pomôcky za 10 tisíc Sk a trojdňový výlet do Paríža s návštevou Euro-Disneylandu. Prvé detské dopravné noviny sumarizujú najpodnetnejšie príspevky detí z celého Slovenska, sú ich autentickou výpoveďou a zároveň motiváciou pre všetkých, ktorí môžu ovplyvniť bezpečnosť v cestnej premávke. Do medzinárodného projektu bolo zapojených takmer 35 tisíc detí z 8 štátov Európy.



st;bl

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Šéf HOPINu: Nie sme najlacnejší a ani nechceme byť
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. Digitálne platby a poistenie pre bezstarostnú dovolenku
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 12 023
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 7 796
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 7 010
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 6 621
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 5 073
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 4 177
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy? 3 903
  8. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel 3 512
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu