Vodičovi sa, našťastie, nestalo nič, iba štyri hodiny čakal na políciu a odťahovku.
Na druhý deň začal vybavovať poisťovňu. Zavolal na telefónne číslo, ktoré našiel v dokladoch, povedali mu, že osobne chodiť nemusí, poistnú udalosť stačí nahlásiť telefonicky. Okolo obeda sa vodičovi ozval odhadca - že zájde do servisu a prezrie auto. Hneď potom sa bude môcť auto začať opravovať. Znova sa ozval poobede. Škodu vyčíslil na 90-tisíc korún. Musí však prísť ešte na jednu obhliadku, keď auto rozoberú. So servisom sa dohodli, že mu dajú vedieť.
V stredu zavolal vodič do servisu, či už auto opravujú. Odpovedali, že ho rozobrali ešte v pondelok a teraz čakajú, kým príde odhadca. Vodič zavolal odhadcovi, ale ten o ničom nevedel, na druhú obhliadku išiel hneď popoludní.
Škoda sa zvýšila na 125-tisíc korún. V piatok previezli auto do iného servisu, pretože v tom pôvodnom nemali klampiarsku dielňu. V pondelok ho mali začať opravovať, keď vodič vo štvrtok zavolal do servisu, dozvedel sa, že s opravou ešte ani nezačali. Keď ho totiž rozobrali, zistili nové poškodenie, na ktoré sa musí prísť pozrieť odhadca. Prišiel v piatok. Škoda sa zvýšila na 178-tisíc korún. S opravou auta začali v ďalší pondelok. Vodič si pre auto išiel o týždeň v utorok. Na faktúre pre poisťovňu bola suma 192-tisíc korún. Poisťovňa musela teda zistiť, kde vznikol rozdiel medzi odhadom a konečnou faktúrou. V piatok vodičovi konečne vystavili krycí list, 6-tisíc korún mu však neuznali.
K svojmu autu sa vodič dostal po štyroch týždňoch.