Názov výstavy fotoreportéra denníka SME Jána Krošláka v banskoštiavnickom klube Libresso Stigmy doby nie je náhodný. Fotograf na nej vystavuje predovšetkým reportážnu tvorbu z predchádzajúceho roka. Vydarené momentky politikov a reportážnych záberov sú doplnené odľahčenou tematikou - predovšetkým krajinami a krajinkami.
Ján Krošlák je známy tým, že aj zo zdanlivo nezaujímavej situácie dokáže vyťažiť maximum. Jeho fotografie dýchajú nápadom, výbornou technikou a dobrým reportérskym okom. Nepochybne je to aj tým, že pred vstupom do médií si vyskúšal aj technickú či reklamnú fotografiu. V médiách zakotvil pred dvanástimi rokmi. Podľa jeho slov ho okrem vydarených fotografií predstaviteľov politického života najviac oslovujú momentky z bežného života.
Relaxom je pre neho fotenie aktov, kde už tiež vytvoril viacero zaujímavých cyklov. Táto téma vyústila do samostatnej výstavy Žena vo fotografii. Pobyty v zahraničí tiež zúročil do samostatných výstav. S otvorením hraníc po revolúcii v roku 1989 priniesol na Slovensko výstavu o Benátkach, ktorú prezentoval vo zvolenskej galérii. Dobrý ohlas mala aj výstava fotografií z Albánska na ministerstve zahraničných vecí. S úsmevom a miernymi rozpakmi dnes spomína na výstavu na ministerstve financií v roku 1995. Predstavil v nej slovenských politikov v odľahčených a humorných situáciách. Zívajúcich na zasadnutiach parlamentu či s prstom v nose. Mnohým z nich to nebolo zrejme po vôli a po skončení výstavy sa mu viaceré fotografie vrátili poškodené.
K nezabudnuteľným reportážnym snímkam Jána Krošláka patria zábery z vojnových konfliktov v bývalej Juhoslávii a v Kosove. "Keď som zaujatý prácou, nebezpečenstvo ide mimo mňa," hovorí. Odskúšal si to aj nedávno, keď robil z lietadla fotografické zábery na poľovnícky revír a veľkú haciendu rodiny Majských neďaleko Obyckej Huty. Iba pár hodín predtým ho správca revíru postrašil, že ak bude chcieť niečo nafotiť bez jeho dovolenia, dá lietadlo zostreliť.