V Bruseli otvoria Európsku kanceláriu pre Slovensko

Presne týždeň pred vstupom SR do EÚ otvorila v sobotu 24. apríla 2004 poradenská skupina Amrop Jenewein Group v Bruseli svoju Európsku kanceláriu pre Slovensko.

„Európska únia je najmä o výzvach a príležitostiach. Najmä subjekty pôsobiace v komerčnom sektore sa však musia otázkami členstva v únii zaoberať sami," hovorí Martin Krekáč, spoluzakladateľ a vedúci partner AJG. "Ich predstavitelia musia byť v tomto smere iniciatívni a kreatívni a nemôžu čakať so založenými rukami, že im v úsilí uspieť pomôže napríklad štát, pretože ten má svojich starostí s integráciou viac ako dosť. Aj z tohto dôvodu sme sa rozhodli pomôcť našim klientom dostať sa priamo do centra európskeho diania."

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Z hľadiska praktickej činnosti Európskej kancelárie pre Slovensko sa ako kľúčové javí poskytovanie analýz dosahu súčasnej a pripravovanej európskej legislatívy a spoločného trhu na jednotlivé sektory a inštitúcie. Dôležité je tiež poradenstvo pri realizácii a finančnom zabezpečení projektov EÚ, znalosť rôznych podporných programov a kľúčových hráčov pôsobiacich v Bruseli, či schopnosť navrhnúť zmeny charakteru práce s ľudskými zdrojmi v súvislosti s členstvom v únii.

„Konzultantský tím Európskej kancelárie pre Slovensko dokáže okrem poradenských riešení poskytovať aktuálne informácie o dianí v EÚ, včas upozorniť na pripravované opatrenia Európskej komisie a ich dopady, zabezpečiť dialóg s európskymi inštitúciami a ďalšími subjektmi etablovanými v Bruseli a vytvárať výhodné záujmové koalície,“ vysvetľuje Patrik Zoltvány, partner AJG pre európske záležitosti a vedúci Európskej kancelárie pre Slovensko. Podľa jeho slov vďaka informáciám z prvej ruky, praktickým skúsenostiam a viacročným aktivitám v európskych inštitúciách vrátane akreditácie na lobingové aktivity v Európskom parlamente dokážu konzultanti AJG vyšpecifikovať kľúčové inštitúcie a osoby, a tým napomôcť pri aktívnom lobingu a nadväzovaní kontaktov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 706
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 507
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 734
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 518
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 499
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 492
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 022
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 188
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu