Majstrovstvá sveta predajú pivo

BRATISLAVA - Pivovary a krčmári začnú o zopár dní zarábať na novom fenoméne. Úspechy slovenských hokejistov spravili v posledných rokoch z premietania zápasov výnosný biznis. Krčmy a puby s plátnami či obrazovkami počas šampionátu praskajú vo švíkoch, ..


ILUSTRAČNÉ FOTO - TASR



BRATISLAVA - Pivovary a krčmári začnú o zopár dní zarábať na novom fenoméne. Úspechy slovenských hokejistov spravili v posledných rokoch z premietania zápasov výnosný biznis. Krčmy a puby s plátnami či obrazovkami počas šampionátu praskajú vo švíkoch, fanúšikovia si popri pozeraní hokeja objednávajú vo veľkom pivo.

"Počas najzaujímavejších zápasov sa tradične zaplnia pivárne a reštaurácie vybavené televízormi a plátnami. Vtedy zaznamenávame zvýšený predaj piva. Sme na to pripravení aj tento rok," hovorí Drahomíra Jančovičová z Pivovaru Šariš, ktorý v súvislosti s hokejom pripravuje tipovaciu súťaž na výsledky zápasov a celého turnaja.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Ďalší veľký hráč na pivovarníckom trhu Heineken Slovensko využíva hokejové majstrovstvá na propagáciu konkrétnej značky. Masívnou reklamnou kampaňou pri všetkých športových prenosoch urobil z pôvodne lokálnej značky Corgoň vlani najpredávanejšie pivo na Slovensku. Heineken je navyše reklamným partnerom slovenského tímu.

Pivovary aj krčmári uvítajú, ak sa slovenskí hokejisti dostanú do bojov o medaily. Viac zápasov im totiž prinesie vyššie tržby. "Okrem toho, čím ďalej sa reprezentácia dostane, tým viac ľudí príde," hovorí Pavol, čašník jedného z bratislavských pubov s premietacím plátnom. "Ani za normálnych okolností by sme síce nemali prázdno, ale pri hokeji je ľudí viac a aj viac vypijú."

Majstrovstvá sveta sú pre pivovary neoficiálnym štartom pivnej sezóny. Tá trvá zhruba od začiatku mája do konca septembra, veľa však závisí od počasia. Pivovary počas letných mesiacov predajú okolo sedemdesiat percent celoročnej výroby. Priemerná ročná spotreba piva na jedného obyvateľa sa šplhá k 90 litrom.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 7 277
  2. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 5 505
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 5 014
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 4 207
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 2 868
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 591
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 014
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 682
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu