.
Zatiaľ mlčí aj čierny trh. Denník SME sa včera pokúšal zistiť ponuku priekupníkov na internete, ale neúspešne. Vstupenky na zápasy Slovenska v základnej B-skupine neponúkajú už ani oni.
"Na lístky tento rok nevidím šancu. Bude o ne obrovský záujem aj na čiernom trhu, keďže sa hrá šampionát tak blízko," odhaduje hokejový fanúšik Radoslav, ktorý nechýbal na vrcholných zápasoch reprezentácie vlani vo Fínsku ani rok predtým vo Švédsku.
Skúsenosti z iných rokov naznačujú, že vstupenky na zápasy domáceho mužstva, v tomto prípade prakticky aj slovenského, budú dostupné až tesne pred zápasmi len u priekupníkov. Ich cena sa vyšplhá do tisícových súm.
Problémy so zháňaním lístkov sa začali už vlani na jeseň. Vtedy sa o ne zaujímali aj slovenské firmy, ktoré chceli potešiť svojich obchodných partnerov. "Máme rádovo len desiatky vstupeniek. Nedostali sme toľko lístkov, koľko sme pôvodne žiadali," povedal hovorca Heinekenu Slovensko Peter Švec. Heineken je pritom jedným z reklamných partnerov slovenského tímu.
Organizátori majstrovstiev rozbehli predaj vstupeniek v septembri. O niekoľko týždňov prešiel predaj pod českú Sazku, no pri prenose údajov sa zistilo, že kapacita sa nezhoduje s počtom objednávok, ktoré prijali organizátori. (tv)