Pán Ján si objednal a zaplatil rekreáciu cez kanceláriu, pričom v podmienkach zájazdu bolo uvedené, že všetky izby sú vybavené toaletou, sprchou, vaňou, ako aj výhľadom na more. Izba, ktorá sťažovateľovi bola pridelená, nespĺňala spomínané vybavenie a aj výhľad na more bol značné obmedzený. O uvedených skutočnostiach priamo na mieste informoval delegátku uvedenej cestovnej kancelárie, ako aj majiteľa. Povedali mu, že inú izbu pre neho nemajú a nech podá reklamáciu písomne po príchode domov. Sťažovateľovi prišla odpoveď, v ktorej majiteľ agentúry sťažnosť a žiadosť o finančné vyrovnanie odmietol.
Odpoveď Združenia slovenských spotrebiteľov
Cestovná agentúra porušila to, čo je v katalógu a v dokladoch k zájazdu, čím nerešpektovala vzájomnú zmluvu medzi klientom a ňou a nemá nárok na plnú cenu zájazdu. Reklamáciu mal sťažovateľ spísať na mieste destinácie. Je vhodné mať pri dokazovaní opodstatnenia reklamácie aj svedkov - ďalších účastníkov zájazdu.