Poškodené vlasy treba reklamovať okamžite

Pani Katka si dala v kaderníctve urobiť trvalú. Upozornila kaderníčku, že má jemné vlasy a žiadala šetrnejšie prípravky. Kaderníčka ju ubezpečila, že prípravok na trvalú, ktorý používa, je jemný a vlasy jej nemôže poškodiť. Už v kaderníctve mala pani ...

Pani Katka si dala v kaderníctve urobiť trvalú. Upozornila kaderníčku, že má jemné vlasy a žiadala šetrnejšie prípravky. Kaderníčka ju ubezpečila, že prípravok na trvalú, ktorý používa, je jemný a vlasy jej nemôže poškodiť. Už v kaderníctve mala pani pocit, že jej vlasy skrepovateli, ale kaderníčka ju ubezpečila, že je to normálne. Vlasy jej natočila a upravila. Zákazníčka za službu zaplatila. Na druhý deň po umytí vlasov zistila, že jej vlasy začali padať a stratili kvalitu. Kam sa má zákazníčka so svojou sťažnosťou obrátiť? Má právo žiadať peniaze naspäť? Aký je reklamačný poriadok v takomto prípade?

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Odpoveď Združenia slovenských spotrebiteľov

Za kvalitu služby zodpovedá kaderníctvo a zvlášť za vzniknuté komplikácie. Samozrejme, doklad o tom zákazníčka nemá, zatiaľ sa písomné objednávky v kaderníctve nerobia. Zákazníčka by mala nekvalitnú službu a poškodenie vlasov reklamovať okamžite. Dokazovanie však v takomto prípade je problematické. Stanovisko by mohol dať iný kozmetický salón alebo možno aj kožný lekár. Na druhej strane by malo seriózne kaderníctvo postupovať v duchu hesla naša zákazníčka - naša pani a vec vyriešiť v prospech zákazníčky, bez dokazovania viny a naťahovania sa. O tom je etika podnikania.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 650
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 420
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 731
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 306
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 425
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 703
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 939
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 261
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu