Kto platí plagáty, ktoré ľudí vyzývajú ísť voliť?

BRATISLAVA - V mestách sa objavili červeno-biele plagáty, ktoré vyzývajú občanov na účasť na druhom kole prezidentských volieb. Ich obsah naznačuje, aby ľudia nevolili Vladimíra Mečiara: "Varovanie občana SR: Nevoliť môže byť zlou voľbou", či "Nevoliť ...

BRATISLAVA - V mestách sa objavili červeno-biele plagáty, ktoré vyzývajú občanov na účasť na druhom kole prezidentských volieb. Ich obsah naznačuje, aby ľudia nevolili Vladimíra Mečiara: "Varovanie občana SR: Nevoliť môže byť zlou voľbou", či "Nevoliť znamená voliť Mečiara". Smer i ľudia z volebného štábu Ivana Gašparoviča však tvrdia, že plagáty, ktoré napodobňujú varovanie zo škatuliek cigariet, oni neplatia.

"Klient si zatiaľ neželá byť menovaný," povedal Dušan Kováč z agentúry Q-EX, ktorá reklamné plochy prenajíma. Podľa neho sú plagáty vo všetkých krajských mestách a v Poprade. Ich počet odmietol spresniť. Spolumajiteľom firmy je aj poslanec Smeru Bohumil Hanzel.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Šéf Gašparovičovho volebného tímu Ján Bílek povedal, že do druhého kola si žiadne nové plagáty vytlačiť nedali. "Druhé kolo nás bude stáť okolo 100-tisíc korún, ktoré použijeme iba na výjazdy."

Bílek povedal, že tím oslovilo viacero organizácií z tretieho sektora, ktoré sa chcú zapojiť do ich kampane. "Privítame každú podporu, ale finančne nevstúpime do ničoho, na to nemáme. Zakázať niekomu aktivitu však nemôžeme."

Jozef Grapa z tímu povedal, že mu napríklad volalo občianske združenie, ktoré chce všetkým 7000 svojim členom poslať list, aby volili Gašparoviča. Grapa ani Bílek však nevedeli, kto stojí za plagátmi, ktoré sa objavili v mestách.

Smer sa k plagátom rovnako nehlási. "Fakt neviem, kto je za tým, vraj nejaká nadácia, my za tím určite nie sme, neplatíme to," povedal imidžmejker strany Fedor Flašík.

SkryťVypnúť reklamu

Šéf volebného tímu Vladimíra Mečiara Viliam Soboňa verí, že za plagátmi sú určite ľudia z okolia Smeru alebo Gašparoviča. "Robia nám aj iné nekorektné veci, strhávajú nám plagáty, vylepujú rôzne heslá, ale dobre," povedal. Mečiarova kampaň, vrátane plagátov do druhého kola, bude podľa neho stáť okolo 1,5 milióna korún. "Každému by mala prísť aj výzva voliť Mečiara do poštovej schránky."

(rk)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 762
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 599
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 738
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 627
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 600
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 348
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 123
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 247
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu