Na slovenský trh vstúpila ING Bank v januári 1991, kedy sa ING Bank N.V., pobočka Bratislava stala reprezentačným zastúpením ING BANK N.V. V januári 1992 získala štatút pobočky Internationale Nederlanden Bank (ČSFR) a.s. Praha. Po vzniku samostatnej Slovenskej republiky v roku 1993 jej Národná banka Slovenska udelila plnú bankovú licenciu. Rozvoj aktivít si vyžiadal ďalšiu zmenu právneho štatútu banky. Od 1. októbra 1993 sa ING Bank N.V. Bratislava stala pobočkou ING Bank Amsterdam. Moderná história Slovenska je tak spojená aj s menom ING Bank.
Slovenská pobočka ING Bank má na našom trhu vďaka svojej orientácii na veľmi presne definovanú skupinu klientov špecifické postavenie. Sú nimi najmä nadnárodné spoločnosti a a ich dcérske spoločnosti, zahraničné spoločnosti, ktoré sú klientmi banky v iných štátoch. Do portfólia ďalej patria slovenské podniky strategického významu, ktoré už vstupujú alebo budú priamo vstupovať na medzinárodný peňažný a kapitálový trh, slovenské podniky s výraznou exportnou orientá-ciou, resp. s významným podielom na domácom či zahraničnom trhu; dodávatelia strategických surovín pre spomínané podniky.
ING Bank poskytuje svojim klientom celú škálu inovatívnych bankových produktov. Okrem prevádzkových a investičných úverov, akreditívov a záruk, odkupovania zmeniek a obchodných pohľadávok im ponúka aj podporu pri emisiách cenných papierov či organizovaní syndikovaných pôžičiek. V prípade potreby banka ponúka poradenstvo pri privatizácii alebo vstupoch zahraničných investorov na slovenský trh. Zvlášť dôležitá je táto podpora pri vstupe slovenských subjektov na medzinárodné finančné trhy. Tam je totiž podpora inštitúcie s kapitálom, veľkosťou bilancie, znalosťou podmienok a menom vždy veľkým prínosom. Komplexnosť služieb v ponímaní banky znamená aj telefonické konzultácie s dílermi v oblasti devízových peňažných trhov. ING Bank ponúka klientom možnosť realizovať devízové transakcie podľa aktuálnej situácie na me-dzibankovom trhu. Takéto obchody si klient dohodne priamo s dílerom banky pri objemoch nad 50-tisíc USD. Podobne individuálny prístup má klient aj pri realizovaní termínovaných vkladov, respektíve čerpaní krátkodobých úverov. Samozrejmosťou je ponuka všetkých možných zabezpečovacích nástrojov proti kurzovým a úrokovým pohybom.
Ďalšou výhodou je rýchlosť, akou banka spracúva domáce a zahraničné platby. ING Bank je v súčasnosti jedinou bankou na slovenskom trhu, ktorá v rámci štandardných služieb zabezpečuje spracovanie odoslaných a došlých medzibankových platieb v korunovom platobnom styku bez straty valuty. Znamená to, že ak dnes odošle klient prostredníctvom banky platbu svojmu partnerovi, tak ešte dnes bude táto suma pripísaná v bankovom zúčtovacom stredisku na účet banky tohto partnera. S tým sa spája aj ďalšia výhoda - klient banky má na svojom účte peniaze až do okamihu, kedy sú pripísané v zúčtovacom centre. To isté platí aj opačne. V prípade prijatých platieb ING Bank pripisuje peniaze na účty svojich klientov v ten istý deň, kedy sa objavia na účte banky v zúčtovacom centre. Pojem „peniaze na ceste“ tak klient banky vôbec nepozná.
Ponuka finančných služieb by nebola komplexná bez poradenstva. ING Bank disponuje prestížnym analytickým tímom na Slovensku, zameraným na oblasť makroekonomiky, devízového a dlhopisového trhu. Spolu s kvalitnými finančnými službami tak pomáha svojim klientom skutočne maximalizovať efektívnosť ich práce s financiami a nástrojmi finančného a kapitálového trhu.
Novinkou analytického oddelenia banky je finančný portál www.ingfn.sk. Okrem on-line spravodajstva z domova, strednej Európy i sveta sú tu aj analytické publikácie či aktuálne finančné dáta - aktuálna trhová hodnota kurzov koruny s oneskorením maximálne niekoľkých minút, rovnako aktuálne výšky úrokových sadzieb a burzových indexov.
V súlade s stratégiou rozvoja a inovácie pripravuje banka v najbližšom období nové produkty a služby. Jedným z nich je aj program zamestnaneckých výhod pre klientov ING Bank, ktorý v sebe spája poisťovacie a bankové služby, čím výrazne prispieva k stabilizácii a budovaní lojality medzi firmou a jej zamestnancami. Veľký dôraz pripisuje banka rozvoju nových technológií a budovaniu elektronických distribučných ciest, pričom nezabúda ani na rozvoj osobného finančného poradenstva pre svojich klientov.