. Medzi 20 tematickými okruhmi sú základy a vývoj public relations (PR), kapitoly o verejnej mienke, etike, výskume a práve, sekcia o komunikačnej teórii, manažmente PR, vrátane krízového, ďalej integrovaná marketingová komunikácia, praktické písanie pre potreby PR aj so špecifikáciou pre elektronické médiá, prehľad otázok tlačových a elektronických médií, oddiely týkajúce sa komunikácie so zamestnancami, komunitou, vládou, spotrebiteľmi, investormi a pod. Tematika internetu a jeho významu pre účinnú komunikáciu v dnešnom svete sa tiahne naprieč celým predmetom.
Kurz pracuje so sylabom zakladateľskej inštitúcie Vysokej školy manažmentu – City University (Bellevue, USA) COM 303 – Komunikácia a public relations. Študenti majú k dispozícii najnovšiu americkú učebnicu Frazera P. Seitela Practice of Public Relations z roku 2001, internetové študijné On-line centrum, počítačové laboratórium a dobre vybavenú knižnicu.
Nový kurz COM 303 je spestrením výučby na Vysokej škole manažmentu. Je to prvý systematický a komplexný vysokoškolský kurz komunikácie a public relations na Slovensku. Popri už zabehanom kurze BSC 300 Marketing majú tak študenti možnosť osvojiť si základy úspešnej manažérskej komunikácie vo vzťahu k všetkým cieľovým skupinám z pohľadu najnovších svetových poznatkov komunikačných disciplín.