Potom sa môžete zodpovedne rozhodnúť, či chcete podstúpiť všetko to, čo podnikanie obnáša, či dokážte vypracovať použiteľný podnikateľský zámer. Umožní vám posúdiť svoje podnikateľské nápady.
* Školenie začína prehľadom toho, čo potrebuje vedieť majiteľ malého podniku o svojom budúcom podnikaní a aj o sebe, pokračuje hodnotením podnikateľskej myšlienky, súčastnými trendmi, životným cyklom produktu a pohľadom na zákazníka či konkurenciu.
Súčasťou tejto časti je aj prieskum trhu a rozbor štyroch „P“ marketingu: prieskum trhu, správne určenie ceny produktu, podpora predaja, pravidlá úspešného marketingu.
* Druhý blok zahŕňa spôsoby riešenia kríz, plánovanie času, komunikáciu a prezentáciu, diskusie so zástupcom Štátneho zdravotného ústavu – odbor hygieny a s pracovníkom Okresného úradu – odbor živnostenský. Dozviete sa aj, o vnútorných procesov vo firme, čo všetko súvisí so stanovením nákladov a podobne.
* V treťom bloku dostanete prehľad všetkého, čo je z hľadiska čísel, rozpočtu, plánovania a účtovania potrebné vedieť na úspešné zvládnutie malého podniku.
Posledný deň je venovaný individuálnym konzultáciám vypracovaných podnikateľských zámerov.
Pozor, zaujímavosť! Počas školenia je možné požiadať aj o opatrovanie detí.
Autor: gal