Podobizeň Eduarda Kukana na zelenom podklade je ďalším variantom bielych bilbordov, ktoré predbehli kampaň o niekoľko mesiacov.
Vladimír Mečiar v modernej broskyňovej košeli a kravate sa vložil do rúk imidžmejkra a jeho portrét má ďaleko od podoby, akú vidno na fotografiách v novinách či na televíznych záberoch. V rukách drží bochník chleba, na ktorom je akýmsi bielym materiálom, možno šľahačkou, vytvorený štátny znak.
Rudolf Schuster, ktorý tvrdil, že sa zaobíde aj bez veľkoplošných plagátov, má aspoň menšie reklamné plochy. Na čiernobielom portréte, kde si podopiera bradu, je aj prezidentská štandarda.
František Mikloško z KDH stavil na ľudové prostredie. Zátišie na jeho plagáte tvorí starý kredenc s nezaplatenými účtami, krajcom chleba s klobásou, modlitebnou knižkou, okuliarmi, jablkom, kombinačkami a fľašou bezfarebnej kvapaliny.
Nové bilbordy už má aj Martina Bútoru. Tentoraz už neupozorňujú na adresu www.dobryprezident.sk.
Národné symboly nechýbajú na novom bilborde Ivana Gašparoviča, na ktorom už nie je Milan Čič, ale on sám.
Hoci sa Ľubo Roman oficiálne kandidatúry vzdal, jeho volebný tím neľutoval investovať do ďalších bilbordov, na ktorých je jeho usmiaty portrét s odporúčaním voliť Kukana. Roman odmieta, že jeho účasť v prezidentskej kampani má byť len prípravou na nejakú funkciu v budúcnosti.
Zákon hovorí, že kandidáti môžu na kampaň minúť najviac 4 milióny korún. Vyúčtovanie majú po jej skončení predložiť ministerstvu financií. Mimovládna Aliancia pre fair play ich vyzvala, aby tak urobili oveľa skôr, a aby zverejnili všetkých sponzorov, ktorí ich podporili. (hr)