BRATISLAVA - Prezidentská kampaň je už predo dvermi. Niektorí kandidáti si pri hľadaní správnych marketingových ťahov nechajú radiť straníckymi štruktúrami, iní si zaplatia služby reklamnej či mediálnej agentúry. Sú však aj takí, ktorí žiadnu kampaň nechystajú.
Ľubo Roman z ANO využíva služby spoločnosti Creator, ktorá je dcérou reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.
Kampaň Eduarda Kukana sa podľa hovorcu SDKÚ Martina Maťka vytvára a realizuje cez ústrednú kanceláriu strany. "Spoluprácu s reklamnými agentúrami neplánujeme," povedal Maťko.
Spracovanie bilbordov Františka Mikloška s fotografiou kredenca je podobné ako dizajn bilbordov a šotov KDH v kampani pred voľbami 2002. Mikloško využíva služby rovnakej reklamnej agentúry s názvom 2x15=18.
Viliam Soboňa, šéf volebného tímu Vladimíra Mečiara, tvrdí, že zmluvu s agentúrou zatiaľ tím nemá. Využíva "istú reklamnú agentúru", jej meno však nechcel zverejniť.
Martinovi Bútorovi sa ponúklo viacero ľudí od reklamy, že mu pomôžu s kampaňou - Juraj Vaculík z Juraj Vaculík - Creative Studio, Juraj Johanides z Hlavy 98 i Peter Hajdin z agentúry Komplot.
Kampaň pre Ivana Gašparoviča bude zabezpečovať mediálna agentúra Adventure, ktorá spolupracovala s HZD aj pred voľbami 2002. (hr)