Poľské médiá po zverejnení rozhodnutia Hyundai okamžite upozornili, že ide už o tretiu prehru Poľska s južným susedom. Najprv to bol český Kolín, pre ktorý sa rozhodli automobilky Toyota a PSA a predvlani Trnava, ktorá si uchmatla závod PSA. Napriek tomu neboli reakcie poľských politikov nijako nervózne. "Rozhodli dôležité podrobnosti," povedal Andrzej Zdebski, šéf Štátnej agentúry pre informácie a zahraničné investície. Podľa neho poľská a slovenská ponuka boli porovnavateľné a podobné podmienky boli i v oblasti nákladov práce a vplyvu odborov, ktoré vraj mali byť rozhodujúcim faktorom v prospech Slovenska. Vo svojom komuniké agentúra vysvetľovala, že Slovensko si Hyundai vybrala pre "lepšiu infraštruktúru ciest a železníc a nižšie dopravné a logistické náklady".
Zdebski však dúfa, že to bola posledná prehra Poľska. Podobnú nádej vyslovil podpredseda vlády Jerzy Hausner. Predpokladá, že v budúcnosti sa nájde investor, ktorého zláka ponuka obce Kobierzyc blízko Vroclavu, ktorá konkurovala Žiline v boji o Hyundai. Poľské ministerstvo infraštruktúry upozornilo, že Kobierzyce sú najlepším miestom pre takúto investíciu v Poľsku.