sti, najmä za čias šéfovania Igora Kubiša, mnohí ľudia z STV uvádzali napríklad povestné mítingy HZDS.
STV vyčlenila na prezidentskú kampaň 12 hodín vysielania, čas rovnomerne rozdelí medzi 12 kandidátov. Kampaň bude vysielať STV 2 v zákonom stanovenej lehote od 19. marca do rána 1. apríla.
„Každý kandidát má nárok na odvysielanie 30-minútového rozhovoru v premiére a repríze," povedal člen vedenia Branislav Záhradník. Kandidát si vyberie 6 z 10 otázok, ktoré mu navrhne televízia. Konkrétny vysielací čas každého kandidáta sa určí žrebom, pričom o čase výroby, priestore a scéne rozhodne STV. Ak sa bude konať aj druhé kolo voľby prezidenta, televízia na kampaň vyčlení dve hodiny čistého času od 4. apríla do rána 15. apríla.
Na referendovú kampaň STV vyčlení 10 hodín vysielacieho času. Rozdelí ho rovnakým dielom politickým stranám, ktoré majú svoj klub v parlamente. Čas je podľa Záhradníka určený výhradne na šoty, ktoré budú prezentovať postoje, názory a odporúčania parlamentných strán.
Na zabezpečenie prípravy prezidentskej kampane vytvára STV koordinačnú komisiu a na zabezpečenie styku s kandidátmi vytvára volebnú kanceláriu STV. Pri referendovej kampani vysielanie zabezpečí referendová komisia STV a referendová kancelária. (hr)