Hovorca prezidentského kandidáta Jozefa Kalmana z Ľavicového bloku Igor Kubiš povedal, že novinári by mali prihliadať na to, že medzi kandidátmi sú osobnosti a nie recesisti z ulice.
Kandidát Jozef Šesták hovorí, že sa dostane nanajvýš do lokálnych médií. Myslí si tiež, že kampaň je príliš krátka na to, aby stihol obísť celé Slovensko.
Ľubo Roman podľa hovorcu Petra Matulu zatiaľ nepocítil mediálny nezáujem. „Sú však médiá, ktoré sa ho snažia poškodiť pred nadchádzajúcimi voľbami," povedal.
Kandidát Július Kubík nevidí problém v tom, že si ho médiá nevšímajú. „Do určitej miery je to aj dobre," hovorí. Za významnú považuje až kampaň, lebo „dôležitý je posledný efekt", ktorý má byť silný, lebo ten si ľudia zapamätajú. (sp)