Tesco si za Leahyho vedenia vybudovalo silnú pozíciu v tvrdej konkurencii a jeho podiel na domácom trhu sa zvýšil takmer na 27 percent.
V osobnom profile časopis vyzdvihuje najmä fakt, že napriek ročnému zárobku vo výške 5,1 milióna USD (v prepočte asi 164,5 milióna Sk) T. Leahy nestráca kontakt so zákazníkmi. Jeden týždeň v roku totiž pracuje v jednom z početných supermarketov Tesco a je spoločnosti maximálne oddaný. „Ak sa zraní, krvácať bude Tesco," symbolizuje autor článku v magazíne Fortune.
Šéf Tesca do budúcnosti plánuje ďalej zvyšovať predaj nepotravinového tovaru, hoci potenciálnym problémom sa pomaly stáva nedostatok predajných priestorov. Medzi prvoradé ciele patrí expanzia veľkých hypermarketov na domácom trhu i v zahraničí.
Fortune vidí veľkú výhodu T. Leahyho i v tom, že do funkcie nastúpil ako 40-ročný, čo je na vrcholného manažéra relatívne mladý vek. „Má čas hrať dlhú hru, a to je zlá správa pre konkurentov," uzatvoril magazín. (er, tasr)