Jej autorom je Petr Šindler, ktorý zodpovedá v pozícii Business Unit Director za strategické poradenstvo a plánovanie v medzinárodnej public relations agentúre GCI Praha a jeho knižka je prvou svojho druhu na českom trhu. Event marketing je relatívne mladý komunikačný nástroj a preto je publikácia Petra Šindlera určená akademickej i odbornej verejnosti.
Kniha poskytuje prehľad o danej tematike, venuje sa základným princípom fungovania a využívania tohto komunikačného nástroja v praxi a zároveň môže poslúžiť aj ako zdroj inšpirácií v oblasti marketingového rozhodovania. Dozviete sa v nej čím je event marketing užitočný, v čom spočíva jeho účinnosť, čo môže za akých okolností ponúknuť a aké sú jeho väzby na iné prvky marketingovej komunikácie. Jednou z kľúčových kapitol knihy je popis procesu plánovania a tvorby úspešnej event marketingovej stratégie v závislosti od charakteru firmy a produktu, ktorý ponúka, cieľovej skupiny a ďalších faktorov.
Autor sa venuje tiež vzťahom medzi spotrebným chovaním a event marketingom v náväznosti na kultúrne, sociologické psychologické aj ekonomické faktory.
Publikácia prináša nielen náčrt možností jeho využitia, ale aj upozorňuje, ako sa vyhnúť problémom pri jeho uplatňovaní praxi. Súčasťou knihy je aj kapitola venovaná výsledkom empirického výskumu zameraného na event marketing a v závere aj súčasný pohľad na jeho ďalší vývoj a perspektívy v závislosti od neustálych zmien spotrebného chovania.
Autor: gal