Nedeľa, 25. október, 2020 | Meniny má AurelKrížovkyKrížovky

Napínavé divadlo – event marketing

Event marketing - jak využít emoce v marketingové komunikaci - to je názov najnovšej publikácie, ktorú na knižný trh prinieslo vydavateľstvo Grada.

Jej autorom je Petr Šindler, ktorý zodpovedá v pozícii Business Unit Director za strategické poradenstvo a plánovanie v medzinárodnej public relations agentúre GCI Praha a jeho knižka je prvou svojho druhu na českom trhu. Event marketing je relatívne mladý komunikačný nástroj a preto je publikácia Petra Šindlera určená akademickej i odbornej verejnosti.

Kniha poskytuje prehľad o danej tematike, venuje sa základným princípom fungovania a využívania tohto komunikačného nástroja v praxi a zároveň môže poslúžiť aj ako zdroj inšpirácií v oblasti marketingového rozhodovania. Dozviete sa v nej čím je event marketing užitočný, v čom spočíva jeho účinnosť, čo môže za akých okolností ponúknuť a aké sú jeho väzby na iné prvky marketingovej komunikácie. Jednou z kľúčových kapitol knihy je popis procesu plánovania a tvorby úspešnej event marketingovej stratégie v závislosti od charakteru firmy a produktu, ktorý ponúka, cieľovej skupiny a ďalších faktorov.

Skryť Vypnúť reklamu

Autor sa venuje tiež vzťahom medzi spotrebným chovaním a event marketingom v náväznosti na kultúrne, sociologické psychologické aj ekonomické faktory.
Publikácia prináša nielen náčrt možností jeho využitia, ale aj upozorňuje, ako sa vyhnúť problémom pri jeho uplatňovaní praxi. Súčasťou knihy je aj kapitola venovaná výsledkom empirického výskumu zameraného na event marketing a v závere aj súčasný pohľad na jeho ďalší vývoj a perspektívy v závislosti od neustálych zmien spotrebného chovania.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  3. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  4. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  5. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  6. Kupujte originálne tonerové kazety HP
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 % do 8 %
  8. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  9. Zelená Bratislava
  10. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  1. Kvalitné sporenie si dokážete vybaviť z pohodlia domova
  2. Tesco prináša zákazníkom potraviny za každých okolností
  3. Vedeli ste, že jablká majú svoj medzinárodný deň?
  4. Zostáva už len 7 dní na predloženie žiadosti o grant
  5. Svet môžeme zlepšiť dobrými skutkami
  6. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  7. Najnovšie technológie a inovácie na Gemeri? Normálka
  8. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  9. Nové laboratórium ekonomického experimentálneho výskumu na EUBA
  10. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  1. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 20 469
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 18 588
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 13 887
  4. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 13 324
  5. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 649
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 241
  7. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 10 476
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 467
  9. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 10 194
  10. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 192
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu