Napínavé divadlo – event marketing

Event marketing - jak využít emoce v marketingové komunikaci - to je názov najnovšej publikácie, ktorú na knižný trh prinieslo vydavateľstvo Grada.

Jej autorom je Petr Šindler, ktorý zodpovedá v pozícii Business Unit Director za strategické poradenstvo a plánovanie v medzinárodnej public relations agentúre GCI Praha a jeho knižka je prvou svojho druhu na českom trhu. Event marketing je relatívne mladý komunikačný nástroj a preto je publikácia Petra Šindlera určená akademickej i odbornej verejnosti.

Kniha poskytuje prehľad o danej tematike, venuje sa základným princípom fungovania a využívania tohto komunikačného nástroja v praxi a zároveň môže poslúžiť aj ako zdroj inšpirácií v oblasti marketingového rozhodovania. Dozviete sa v nej čím je event marketing užitočný, v čom spočíva jeho účinnosť, čo môže za akých okolností ponúknuť a aké sú jeho väzby na iné prvky marketingovej komunikácie. Jednou z kľúčových kapitol knihy je popis procesu plánovania a tvorby úspešnej event marketingovej stratégie v závislosti od charakteru firmy a produktu, ktorý ponúka, cieľovej skupiny a ďalších faktorov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor sa venuje tiež vzťahom medzi spotrebným chovaním a event marketingom v náväznosti na kultúrne, sociologické psychologické aj ekonomické faktory.
Publikácia prináša nielen náčrt možností jeho využitia, ale aj upozorňuje, ako sa vyhnúť problémom pri jeho uplatňovaní praxi. Súčasťou knihy je aj kapitola venovaná výsledkom empirického výskumu zameraného na event marketing a v závere aj súčasný pohľad na jeho ďalší vývoj a perspektívy v závislosti od neustálych zmien spotrebného chovania.

Autor: gal

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  2. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  3. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  6. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  7. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  8. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  1. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  2. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  3. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  4. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  5. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  6. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  7. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  8. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 8 040
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 7 829
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 5 095
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 4 717
  5. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 920
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 2 199
  7. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 2 001
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 1 974
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu