Pomôcť objaviť krásy Slovenska majú billboardy

BRATISLAVA - Budúci rok zaplavia krajinu billboardy s výzvou Objavujme spolu krásy Slovenska. Kampaň za 7,2 milióna korún pripravila Slovenská agentúra pre cestovný ruch a jej cieľom bude, aby ľudia viac cestovali po Slovensku.

Kampaň je súčasťou marketingovej stratégie, ktorú si agentúra na roky 2002 - 2005 vypracovala sama. Riaditeľka agentúry Ivana Magátová hovorí, že za tvorbu stratégie zodpovedá sekcia cestovného ruchu na ministerstve hospodárstva. „Ich stratégia je však nefunkčná, a tak sme si urobili vlastnú a na základe nej pracujeme," povedala.

Jednotná stratégia prezentácie krajiny a zosúladenie zodpovedných Slovensku stále chýba. Ministerstvo hospodárstva pripravilo už dávnejšie návrh na zriadenie Národného úradu pre cestovný ruch. Agentúra pre cestovný ruch by sa stala jeho súčasťou, sekcia pre cestovný ruch by však na ministerstve zostala aj naďalej.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Víziu o predstavení Slovenska v zahraničí včera vláde predložil aj minister zahraničných vecí Eduard Kukan. Jeho návrh počíta s vytvorením výboru vlády na prezentáciu v zahraničí a generálnym sekretariátom na jeho ministerstve. Ročný rozpočet sekretariátu má byť podľa návrhu okolo 50 miliónov korún a jeho právomoci a náplň činnosti sa výrazne prekrývajú s tým, čo by mali robiť sekcia na ministerstve hospodárstva, agentúra pre cestovný ruch alebo Národný úrad pre cestovný ruch.

Agentúra pre cestovný ruch v roku 2003 minula na propagáciu Slovenska 66,5 milióna korún, čo je najmenej zo všetkých krajín V4. Dve tretiny išli na hlavnú činnosť agentúry, 11,5 milióna stála prevádzka zahraničných zastúpení Slovenska vo Viedni, Varšave, Amsterdame, Berlíne, Moskve a Prahe a osem miliónov tvorili príspevky na regionálne informačné materiály. (vlk)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  5. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  8. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 951
  2. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 960
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 4 466
  4. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 923
  5. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 3 285
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 411
  7. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 2 209
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 126
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu