Televízie Joj a TA3 si založili vlastnú peoplemetrovú firmu

BRATISLAVA - Televízie Joj a TA3 už nechcú čakať, kým Markíza pristúpi na spoločnú zmluvu o zavedení peoplemetrov. Preto včera založili alternatívnu peoplemetrovú spoločnosť SATO-EMS, s. r. o.


FOTO ARCHÍV TASR


Obe televízie tvrdia, že Markíza neodpovedala na ich poslednú výzvu z minulého týždňa, aby do siedmich dní pripojila podpis k zmluve o budúcej zmluve medzi PMT a výskumnou spoločnosťou TNS SK, ktorá je kľúčová na spustenie presného elektronického merania sledovanosti.

Nová spoločnosť príde s projektom, ktorý pobeží súčasne s aktivitami PMT. „Jej zmyslom je zaručiť, že peoplemetrový výskum bude na Slovensku spustený s určitosťou v polovici roku 2004,“ píšu televízie. „Neodchádzame z projektu PMT. Hra na naťahovanie času sa však skončila. Sme pripravení rokovať iba o pevnom časovom harmonograme s právnymi zárukami zo strany Markízy, že spustenie peoplemetrového prieskumu v polovici roku 2004 bude zabezpečené.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Markíza si napríklad myslí, že STV sa nedostatočne zaručila, že sa k zmluve pripojí. STV tvrdí, že je odhodlaná pripojiť sa ihneď, ako jej to od 1. januára novela zákona umožní. „Stále veríme, že sa podarí v krátkom čase podpísať zmluvu o budúcej zmluve,“ povedal Branoslav Záhradník z STV.

Hovorkyňa Markízy Ivana Semjanová sa včera k vzniku alternatívnej spoločnosti nechcela vyjadriť. Stanovisko vraj poskytne dnes, po zasadnutí PMT, na ktorom sa zúčastnia všetci zainteresovaní.

Od peoplemetrového merania si televízie sľubujú veľa. Dodnes totiž na Slovensku nie sú výsledky sledovanosti jednotlivých relácií, ktoré však majú zásadný vplyv na zisky z reklamy. Konkurenti Markízy predpokladajú, že na presné meranie by najväčšmi doplatila práve Markíza. (hr)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 674
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 457
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 733
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 412
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 448
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 598
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 975
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 194
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu