ná práca, pokiaľ ju človek berie vážne. Vychovávame nových vodičov, a to nie je len finančný zisk.“
Pred časom stál kurz najviac v Bratislave, dnes sa ceny v rámci Slovenska vyrovnávajú. Mnohé autoškoly ponúkajú rôzne zľavy. V Spišskej Novej Vsi si mohli záujemcovia v lete počas akcie urobiť vodičský preukaz za šesťtisíc. Študenti majú päťstokorunovú zľavu stále.
V Martine to tak nie je, majiteľ sa spolieha na kvalitu, ostatné autoškoly kritizuje: „Či je študent, alebo neštudent, benzínu minie rovnako. Ostatní dávajú zľavy, ale nedávajú to, čo majú dať. Porušujú vyhlášku aj tak, že neposkytnú počet hodín, ktorý je stanovený. To sa robí bežne.“ Pre začínajúceho klienta to nie je dobré. Autoškola mu pri neúspechu dá doplatiť ďalšie hodiny a vodičský preukaz ho vyjde v podstate na rovnako. Kurz si uchádzač môže niekedy rozdeliť na ako dlho chce.
Asi najlacnejšie sa k preukazu pre všetky druhy vozidiel dostanú chlapci, ktorým pri odvode na vojnu ponúknu miesto špeciálneho vodiča. Ak ho prijmú, z celého kurzu, ktorý stojí asi sedemnásťtisíc, si hradia len päť- až šesťtisíc. Ostatné platí armáda. Ako potvrdil pracovník vojenskej správy, o kurzy je veľký záujem: „Stále máme plno.“ (mož)