Vladimír Železný je už na Slovensku – v TV Global

BRATISLAVA – Vladimírovi Železnému, generálnemu riaditeľovi TV Nova, sa cez TV Global podarilo preniknúť na slovenský mediálny trh. „Sme pripravení konkurovať existujúcim televíziám, aj Markíze,“ hovorí Železného zástupca na Slovensku Richard Rybní

BRATISLAVA – Vladimírovi Železnému, generálnemu riaditeľovi TV Nova, sa cez TV Global podarilo preniknúť na slovenský mediálny trh. „Sme pripravení konkurovať existujúcim televíziám, aj Markíze,“ hovorí Železného zástupca na Slovensku Richard Rybníček.

Zmluvu o majetkovom vstupe do Mac TV, ktorá prevádzkuje TV Global, podpísali spoločnosti Česká produkčná invest a Horizont Slovakia v nedeľu. Spoločnosť Česká produkčná invest je stopercentnou dcérskou spoločnosťou Českej produkčnej 2000, ktorá je v ČR najvýznamnejším obchodným partnerom CET 21. „V tejto chvíli máme podpísané dve zmluvy v objeme 70 percent,“ povedal právny zástupca tejto spoločnosti Zdeňek Milý. Majetkový vstup do televízie musí ešte potvrdiť licenčná rada. Ak tak urobí, Česká produkční by mala mať vyše 70-percentný podiel v Mac TV, ktorá prevádzkuje TV Global. Železného spoločnosť sľubuje v Global TV preinvestovať okolo 350 miliónov českých korún.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Podľa Rybníčka regionálny charakter TV Global sa vstupom Železného spoločnosti nezmení, ale „skvalitní sa program a posilnia sa zábavné a kultúrne programy, ako aj spravodajstvo“. Podľa neho nehrozí ani vytvorenie kópie komerčnej televízie TV Nova na Slovensku. „Vladimír Železný podporuje regionálny charakter tejto televízie, v tom je podľa neho jej jedinečnosť.“ Niektoré programy, hlavne zábavné a publicistické, sa však budú vyrábať spoločne s TV Nova.

Slovenský mediálny trh je síce už v súčasnosti preplnený, ale spoločnosť sa neúspechu nebojí. „Vstupujeme do silného konkurenčného prostredia, kde sa treba o televízneho diváka pobiť. Keby sme vedeli, že to nemá zmysel, nevstúpili by sme sem,“ povedal Rybníček. Cieľom TV Global je získať v priebehu roka, roka a pol 15-percentný podiel na reklamnom trhu.

SkryťVypnúť reklamu
MIRKA HOROBOVÁ
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 722
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 522
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 734
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 535
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 521
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 471
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 039
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 198
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu