Peniaze na vládnu kampaň pôjdu aj médiám

BRATISLAVA – To, že je tu nejaká informačná kampaň a vstupe Slovenska do Európskej únie, mnohí ani nezaregistrovali. Kampaň oficiálne odštartovala začiatkom septembra a vláda na ňu vyčlenila 130 miliónov.

BRATISLAVA – To, že je tu nejaká informačná kampaň a vstupe Slovenska do Európskej únie, mnohí ani nezaregistrovali. Kampaň oficiálne odštartovala začiatkom septembra a vláda na ňu vyčlenila 130 miliónov.

Podľa materiálu, ktorý Pál Csáky pripravil (Informačné aktivity vlády), do konca roka na výrobu troch relácií v STV pôjdu 3 milióny, do rozhlasu na výrobu štyroch relácií 2 milióny. Do súkromných médií pôjde na vysielanie relácií spolu 11 miliónov a mali by mať charakter diskusií či súťaží.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V piatich najčítanejších denníkoch (Nový Čas, SME, Pravda, Új Szó, Nový deň) vyjdú do konca roka tri tematické prílohy. Vzhľadom na časovú tieseň prebehlo výberové konanie dodávateľa príloh bez zverejnenia.

SkryťVypnúť reklamu

V spolupráci so zmluvným partnerom boli vytlačené publikácie Regionálna politika a do tlače sú pripravené brožúry. Kto je dodávateľom denníkových príloh a brožúr ,Csákyho hovorca Martin Urmanič v piatok povedať nevedel, bol na služobnej ceste s Csákym.

Podľa vestníka pre Verejné obstarávanie zákazku na dodávku tlačiarenských služieb pre úrad vlády približne za 2,4 milióna korún získala spoločnosť Novart.

Úrad vlády zriadi aj novú internetovú stránku. Jednu už v minulosti mal, ale Najvyšší kontrolný úrad zistil, že 8 miliónov, ktoré na ňu išli, boli použité v rozpore so zákonom a informácie na webstránke boli neúplné a neaktuálne.

NKÚ Úradu vlády pred časom vyčítal, že neuplatnil sankcie za nedodržanie zmluvných podmienok a hneď neodstúpil od zmluvy. „Zmluvu so spoločnosťou Media In podpísali Csákyho predchodcovia. Keď táto agenda prešla na Csákyho, tak ju okamžite vypovedal,“ povedal Urmanič. (hr)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 731
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 538
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 735
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 540
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 531
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 444
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 053
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 206
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu