Csáky pripravuje veľkolepú oslavu vstupu

BRATISLAVA – Príprava oficiálnych osláv vstupu Slovenska do Európskej únie o necelých 9 mesiacov už je v plnom prúde. Oproti príprave kampane pred májovým referendom, ktorú rozbehol podpredseda vlády pre integráciu Pál Csáky na poslednú chvíľu, je

BRATISLAVA – Príprava oficiálnych osláv vstupu Slovenska do Európskej únie o necelých 9 mesiacov už je v plnom prúde. Oproti príprave kampane pred májovým referendom, ktorú rozbehol podpredseda vlády pre integráciu Pál Csáky na poslednú chvíľu, je to podstatný rozdiel.

Oslavy budú „dôstojné a veľkolepé“, píše v materiáli pre vládu Pál Csáky. Vláda zatiaľ dala na prípravu osláv 10 miliónov a Csáky už predpovedá kritiku euroskeptikov za túto sumu.

Napriek tomu bude žiadať od vlády ďalšie peniaze a rokuje aj s dvoma veľkými firmami, ktoré údajne ponúkajú veľkú sumu za to, že budú mať svoje logo na všetkom, čo s oslavami súvisí.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Csákyho hovorca Martin Urmanič mená firiem nechcel povedať, „kým sa neuzavrú zmluvy“. Tender na výber komerčných partnerov pri oslavách Csáky nechystá.

Oslavy sa začnú večer 30. apríla 2004 a budú najmä v Bratislave, hoci Csáky chce osloviť aspoň krajské mestá a ich primátorov, aby sa „zapojili, ak to bude možné“ a aby s oslavami počítali v rozpočte pre budúci rok.

Podľa tradície by mala známa osobnosť zo Slovenska vystupovať v mene krajiny pri vítaní do únie. Keď vstupovala do únie Veľká Británia, hovoril za ňu Bono z rockovej skupiny U 2.

„V tejto chvíli sa pripravuje zoznam potenciálnych kandidátov. Určite to bude niekto z kultúrnej obce alebo zo športu, ktorý je v Európe známy,“ povedal Urmanič.

Kým oslavy budú podľa Csákyho veľkolepé, informačná kampaň Úradu vlády za 130 miliónov je zatiaľ v útlme. Oficiálne odštartovala začiatkom septembra a okrem nového loga za 200-tisíc mohli diváci vidieť niekoľko neveľmi atraktívnych relácií v STV.

SkryťVypnúť reklamu

V rozpočte sa ráta aj so súkromnými médiami. Televízie Markíza a Joj dostanú na rôzne typy relácií dokopy 8 miliónov. V najčítanejších piatich denníkoch vyjdú do konca roka tri tematické prílohy o únii.

Z plánovaných 130 miliónov sa má do konca roka použiť na kampaň asi 30 miliónov, po januári do okamihu vstupu do únie ďalších 60 miliónov a na obdobie po vstupe 40 miliónov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 749
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 577
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 736
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 605
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 577
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 371
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 106
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 238
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu